četrtek, 19. marec 2020

Poročno vabiloz etno pridihom, ki lahko hitro postane čestitka

Vem, da trenutno ni čas razmišljan o porokah in podobnih dogodkih, vendar z upanjem, da bomo tudi o takih stvareh znova kmalu razmišljali, je tukaj ena ideja za poročno vabilo, ki je zelo hitro izdelano. Če pa napis nadomestimo s kakšnim drugim, pa se lahko v trenutku prelevi v čestitko.



Pa poglejmo kako ga izdelati. Za sam osrednji motiv, sem izrezala 3 srednje velika srca iz temno rdečega foto kartona. Prav tako sem s pomočjo šablone srca z čipkastim vzorcem izrezala še dve srci iz belega foto kartona.



Nato sem s šablono pravokotnika, ki vtisne malo poseben vzorec šivov izrezala največji pravokotnik iz seta iz belega foto kartona.



Srca sem zalepila enega na drugega in si dodatno še 3x izrezala besedo Vabilo. Na koncu sem uporabila 2 izreza, ki sem ju zalepila enega na drugega. Debelino izrezov namreč prilagajam glede na vse plasti. 



Nato pa sem vse skupaj zalepila na osnovo za voščilnice, ki si jo jaz sama izdelam iz belega foto kartona, tako da A4 list po dolžini prerežem na pol. Takšna osnova je zelo trdna, saj je to 300g papir.



Všeč mi je pridih etno vzorca, ki ga ustvari izrez tega manjšega srca. 



Želim vam lep dan in ostanite zdravi! 
Objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.

9 komentarjev:

Nataša pravi ...

Čudovito je <3

*Urška* pravi ...

Prekrasna voščilnica.

oldpunca pravi ...

Vau, kako lepo vabilo! S samo dvema barvama in dvema vzorčkoma. Fantastično!

moi pravi ...

Čudovito čipkasto srce tako lepo pride do izraza na rdečem ozadju svojega večjega brata. Preprosto, pa tako nežno in elegantno vabilo.

Martina pravi ...

Čudovito elegantna voščilnica in hvala za podroben opis izdelave. Zdravilen pozdravček

Zvonka pravi ...

Zelo elegantno in zelo šik.

Valerija pravi ...

Čudovita je!

Metuljčica pravi ...

Kako je pa to lepo. Čudovito vabilo, srčno na kvadrat.

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo zelo lepo vabilo!