torek, 16. januar 2024

Hiške na večih voščilnicah

Saj poznate tisto, ko si človek nujno mora kupit določene ustvarjalne pripomočke (pri meni so to ponavadi šablone), brez katerih ne bi preživel. Potem pa čakajo na kupu, da se jih bo nekdo končno usmilil in uporabil. No, tako je pri meni že vsa leta ustvarjanja. In potem si vsake toliko časa nastavim tovrstne neuporabljene zadeve na vidno mesto v prepričanju, da zdaj pa jih bom vse uporabila in dokler jih ne bom, ne kupim nič novega. Ja, pa ja :) 

No, ampak tokrat mi je celo nekaj stvari uspelo uporabit, vsaj dokler ne zagledajo luč sveta nove Tinine novosti :))) In najprej sem uporabila šablone hišk in ker vzamejo kar nekaj časa, da se jih sestavi, sem se odločila, da vsako uporabim na svoji voščilnici. Kombinirala pa sem jih še z drugimi izrezi oz. šablonami, ki prav tako še niso bile v uporabi. Tukaj je prva kombinacija, kjer sem uporabila še ovalne okvirje in to zelenje:

Druga je tresočka, kjer sem za sneg polnilu dodala nekaj grobe soli :)

Tretja pa je meni najljubša. Ta cerkvica in gore v ozadju me spominjajo na gorenjsko. Napis pa je narejen s pomočjo pripomočka za "hot foiling" in folijo bakrene barve

Želim vam prijeten teden in upam, da najdete tudi kaj časa za ustvarjanje.

5 komentarjev:

Valerija pravi ...

Joj Vladka, kako zelo sem se našla v tvojem zapisu. Koliko še neodprtih šablon me čaka, prav vse sem nujno potrebovala, zapravila veliko denarja in sedaj ne pridejo in ne pridejo na vrsto. In ne bom si delala utvar, verjetno se bo ta kupček še večal...
Tvoje voščilnice pa čudovite. Sem vesela, da si ustvarjala z novimi šablonami. Si bom skušala vzeti zgled po tebi.

Helena pravi ...

O, ja, tudi meni je znano to hrčkanje, ko moraš imeti, kar vidiš in ti je všeč. Še sreča, da so te čudovite šablone prišle na vrsto in si z njimi naredila tri čudovite voščilnice. Tudi meni je najbolj všeč zadnja s cerkvico in gorami v ozadju. Čeprav so vse oh in ah lepe :)

Erikine spominčice pravi ...

Vidim, da smo vse iste. hahaha Voščilnice so pa krasne. <3

Gabi Burja pravi ...

tudi mene še čakajo te šablone, sicer so že izrezane, sam še ''zložiti'' oz. ''sestaviti'' jih moram skupaj :) no, enkrat jih bom, se tolažim že leto dni :)

*Urška* pravi ...

Mislim, da nas ima večina ustvarjalk takšne težave;) Odlično si se lotila uporabe simpatičnih šablon in naredila tri prekrasne voščilnice. Ena je lepša od druge.