četrtek, 18. januar 2024

Medvedja objava

Še ena odkljukana naloga, opravljena iz še ne uporabljenih šablon. Ta medved me je prevzel s svojo ljubkostjo takoj, ko sem ga zagledala. Še posebej pa na tej Majini voščilnici. In potem sem ga morala seveda nujno imet. Nastali sta dve voščilnici, ena za rojstni dan in druga za kar tako ali pa se prav tako lahko uporabi za rojstni dan.

Na prvi sem tudi tokrat uporabila tanke ovalne okvirje, ki so mi zelo prirastli k srcu in po doooolgem času sem embosirala napis z belim prahom. Kartonček za ozadje in napis ter pentlja pa so iz Tinih kolekcij.

Tudi na drugi sem kombinirala s Tininimi šablonami in sicer sem uporabila okvir in pentjo. Medvedu pa sem za ozdaje dodala gore in smreki. Srčen pozdrav pa sem sestavila iz srca in teh črk

In s srčnim pozdravom se od vas za danes poslavljam.

Ni komentarjev: