ponedeljek, 22. januar 2024

Zasneženo okno

Pa po dolgem času še ena z mojimi, od nekdaj zelo ljubimi šablonami Cottage Cutz, kar dobro veste tiste, ki me spremljate že dolgo let. 

Tokrat zasneženo okno. Kar ne morem iz te barvne kombinacije, ki sem jo uporabila že na voščilnicah v zadnjih objavah.

Tudi tokrat sem napis embosirala z belim prahom, vse dele okna pa zasnežila z umetnim snegom: 

Lep začetek tedna vam želim!

5 komentarjev:

Helena pravi ...

Tako paše še zdaj gledati zimske voščilnice, ko imamo zunaj pravo snežno pravljico. Zopet ena lepotička.

*Urška* pravi ...

Prekrasna zimska voščilnica.

Natasa pravi ...

Zelo lepa voščilnica in res krasna kombinacija barv, ki vedno "vžge. Zanima me predvsem lepo modro ozadje. Kako si to naredila; na sliki deluje kot suho embosiranje z rezalno šablono?!

Hali pravi ...

Nežno, puhasto, čudovito!

Vladuška pravi ...

Natasa, res je. Embosirala sem z eno staro embosirno ploščo od Papertrey ink, s katero embosiras pisavo na ozadje oz. na papir.