četrtek, 28. avgust 2014

Kako osvojiti svet?/How to conquer the world?

Čevlji! Za žensko pogosto šibka točka in kaj hitro nehamo štet koliko parov je v naših omarah. Sama sicer nisem obsedena z njimi, so pa zame pomembni. Še tako lepa obleka ne pomeni nič, če ni zraven pravih čevljev. Zame so pika na i. Morajo biti čisti in zame osebno predvsem udobni. Ker nisem ravno majhna, le redko obujem pete, obožujem pa vsakovrstne balerinke. In če imam na nogah kakšne nove, posebne, lahko rečem da sem bolj samozavestna in kadar obujem svoje najljubše, lahko osvojim tudi svet :)
Tako imenovane Fancy Mary Jane Shoes, tako se namreč imenuje šablona, sem preobrazila v rdeče z belimi pikami in jim z napisom dodala pomen. Preprosto kot pasulj, pa vendar nosi svetu sporočilu. Kot ponavadi pri uporabi CottageCutz šablon, se tudi tokrat objava nahaja na Scrapping Cottage blogu.
Hi! Shoes! Important topic for almost every woman. Beautiful dress is nothing without beautiful shoes. For me, shoes are important, but I´m not obsessed with them and I don´t need new pair every month. But I like special and comfortable shoes and my favorite are all kind of ballerina shoes. And when I put on my special pair, I can conquer the world. And what about you?

I used  Fancy Mary Jane Shoes CottageCutz die and cut them out of white card stock and stamped them with polkadot stamp. I would called this: CAS card with meaning!
So girls, put on your favorite pair of shoes and enjoy your life!

Tako, vaše najljubše čevlje na nogo in pojdite življenju naproti. Naj vas preseneti!

24 komentarjev:

iris-irena pravi ...

kako čudovita voščilnica. čeveljčki so pa tako resnični, da kar vabijo, da jih vzameš in obuješ.
mojstrsko delo!
lp

Biljana pravi ...

Se čisto strinjam z napisanim, ponavadi, ko najdem čevelj s katerim sem zelo zelo zadovoljna, me mika, da kupim še en tak par:) nimam jih veliko, morajo pa biti zelo udobni. Super voščilnica.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

ČEVLJI in TORBICE...... fetiš, ki si ga upam naglas izgovorit. Brez teh dveh stvari tudi obleka ne naredi človeka. S tem se res lahko počutimo tako kot si napisala - osvojimo svet. Ti tvoji pikčasti čeveljčki izgledajo kot resnični, ker si jih krasno pobarvala. čao

Tamara pravi ...

Kako cartkani soo <3

oldpunca pravi ...

V tako lepih čeveljcih pa res ni težko osvojiti sveta ! :-) Čudovita in z občutkom izdelana čestitka.
Uživaj na morju! :-)

Mojca pravi ...

joj kako so luštni in v moji priljubljeni barvi ;) ta preprostost tvojih čestitk me vedno znova očara. lp

Kirena pravi ...

Super so tile čeveljčki, pa napis zraven....

Trenutki kreativnosti pravi ...

Preprosto lepa. Čeveljčki so fantastični...

Nella pravi ...

Krasna!

Danica pravi ...

S temi pikicami si pa ti res dobra prijateljica :) kjer koli jih uporabiš, vedo izpadejo zadeve fantastično.Tako je tudi ta voščilnica fantastična.
Lp Danica

Martina pravi ...

Divno. Cipelice su prekrasne.
Lp, Martina

Adrijana Knez pravi ...

Balerinke in misel...fantastična kombinacija!!!
Lp, Jana

Helena pravi ...

Čevlji, čevlji ... Nikoli jih ni premalo :) Takšnih kot so na tvoji fantastični voščilnici, se nikakor ne bi branila.

Tanja E. pravi ...

Iii, tele ljubke bele pikice na rdeči podlagi v krasnem izrezu balerink takoj sežejo daleč. Res super kombinacijo si izbrala in jo podprla z odlično mislijo.
Lepo bodi:)

Goga pravi ...

Čevlji,res pomemben del ženske garderobe. Zame morajo biti udobni in mehki,pete so nepotrebne čeprav sem bolj pritlehna.
Tvoji pikasti pa so popolni.
Super si tole izpeljala,kot vedno.
Pozdravček L.

vilinke pravi ...

sem kar že pogrešala te tvoje pike ;) čudovito ;)

Metuljčica pravi ...

Z zapisanim bi se najprej strinjali moji fantje, ki bi takoj dodali, da zaradi mojih petk nimajo prostora v omari za čevlje. Ampak kljub temu bi takoj dodala takšne, ki so pristali na tvoji prelepi voščilnici.

Ana K. pravi ...

Vedno navdušuješ s svojimi izdelki in pisanjem!

Hali pravi ...

Iiiii kako luštkaniiiii

Keti's Projects pravi ...

Luštno in resnično. Zelo mi je všeč tvoj prepoznaven stil.

Klara pravi ...

Oooo, kako lepi čeveljčki. Mene spominjajo na Alicine iz čudežne dežele. Res pravljični... :))

*Urška* pravi ...

Se pridružujem tvojemu mnenju o čevljih.Res daajo tisto piko na i.Voščilnica pa je tista prava....v tvojem stilu in kot zmeraj Top!
LP,Urška

Ne-Ja pravi ...

Dodelano v nulo in vse tako lepo paše vkup - fenomenalno :)

moi pravi ...

Svetovno kaj znaš ti narediti iz ene "navadne" šablone. Z napisom in pikicami si zadela v polno.