nedelja, 3. avgust 2014

Ko me inspirira #28

V domačem ustvarjalnem blogovskem svetu je kar nekaj deklet, ki obvladajo barvanje motivov. Na primer Barbara, pa Tamara in Tinchy in Janja in še veliko drugih. Mene pa je tokrat nagovorila že pred časom narejena Tanjina voščilnica. 
Všeč mi je, kako je motiv odtisnjen na belo podlago in vse kar ga dopolnjuje, je napis. Tako sem se odločila, da bo tokratni izziv najinega Ko me inspirira 28, barvanje motiva. Vendar ni potrebno, da je na beli podlagi in lahko je pobarvan tudi izrezan motiv, samo da je pobarvan z vaše strani. Tako lahko na to temo veliko ustvarjate skupaj z nama s Tino.

Kar zanimiv izziv zame osebno in ker tega ponavadi ne počnem, sem se odločila, da dejansko pobarvam odtis na beli podlagi. Pri tem sem potegnila na plano zaprašene Tilda štampiljke, mislim Tilda znamko, za katero stojijo prečudovite knjige Toni Finnanger in njeni šivani izdelki. Imam skoraj vse izdane knjige in vedno znova jih rada listam. So pa tiste prve še vedno najlepše in meni osebno najljubše. Ko sem videla štampiljke, sem jih seveda »morala« imeti, kljub temu, da cena ni bila ravno prijazna. To je bilo 2 leti nazaj. Pa jih do sedaj skoraj nisem uporabila, verjetno ravno zato, ker je treba motive pobarvat. In sedaj sem gledala, da jih sploh več ni na voljo za kupit. Tolko o tem, kako »morala« sem jih imeti. :)
Motiv sem odtisnila kar z distress inkom na akvarelni papir, ker nisem želela močnih črt robov in sem prav hotela, da se vse skupaj malo prelije. Nato sem barvala z ditress inki in markerji. Ko sem enkrat začela, se kar nisem mogla ustaviti, saj me je prevzel ta izgled, kot bi iz stare skrinje potegnil na plano stare novoletne voščilnice. Pa so nastale kar tri. Tudi napis sem odtisnila z distressi in šla čez s tankim čopičem, da se je barva nekoliko prelila.
Ne bodite prestroge glede mojega barvanja, saj še zdaleč ne obvladam senc in ostalega, je pa bilo za spremembo super barvati in ustvariti nekaj osebno netipičnega. Če sem nagovorila tudi vas, bom zelo vesela. Zagotovo pa boste našle inspiracijo tudi pri Tini, kamor se odpravljam sedaj tudi sama, da vidim kaj nam je pripravila.
Prijavite se lahko pod to mojo objavo. Tokratna majhna nagrada pa je mini šablona od ScrappingCottage:
Lep ustvarjalni pozdrav!


22 komentarjev:

Tina pravi ...

Oh in ah...kako nežno. Čudovito si ujela/pobarvala njen duh... Prava paša za oči. Res se veselim videti, kaj bodo punce lepega naredile in pokazale.

oldpunca pravi ...

Uf, barvanje motiva... Tale bo pa težka :-)) Tebi je čudovito uspelo. Čisto drugače, kot gledam pri drugih ustvarjalkah, ampak mi je zelo všeč.

Janja pravi ...

Kot pravi Sonja, drugačen pristop in meni je prav to zelo, zelo všeč. Štampiljko oz. odtis pa prvič vidim.
Vladka, hvala :). Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lep motiv-krasna inspiracija. Barvanje je pa res izziv in pol
lp Tamara

Martina pravi ...

Jao, bojanje, ne znam to mi je još uvijek vrlo strani pojam. Ali tvoje čestitke mi se sviđaju jako. Super su.
Lp, Martina

Helena pravi ...

Oooo, temu izzivu se ne bom mogla upreti. Barvanje je moja najljubša tehnika, ki sem jo v zadnjem času malce zanemarila in sem vesela, da me bosta s svojim izzivom prebudili :)
Vladka, tvoje Tilde mi delujejo zelo umetniško nežne. Všeč mi je, ker nisi izbrala črne barve za odtis motiva. Zelo lepo si jih pobarvala ter naredila tri osupljive voščilnice.

Danica pravi ...

Barvanje barvanje barvanje moja nočna mora :D Nekoč se bom že naučila. Tvoja Tilda pa je fenomenalna. Kar praviš pa glede cene se strinjam s teboj. Občudovala sem že tvoj pušeljček, ki si ga naredila v tej objavi "Prav potihem, v copatih..."
in moram priznat, da si mi dala tak navdih, da sem se ga tudi sama lotila. No, glede n to kar je nastalo sem ugotovila, da bo treba še potrenirati:D
Lp Danica

helena pravi ...

Tale tvoja Tilda, ne samo da je angel, ampak tako tudi zgleda..:):)
Prečudovita voščilnica je nastala. Barvanje pa..... no ja, po dolgem času se bo pa verjetno kar prileglo.

Anonimni pravi ...

Voščilnice so prekrasne in tako ... nadzemeljske, pa ne le zaradi motiva, ampak ti imaš gotovo eno tako čarobno paličico, da svojim stvaritvam vedno dodaš še en tak ... nadzemeljski pridih. :) Meni so obupno všeč, izziv pa tokrat meni res ni pisan na kožo, ker se mi zdi barvanje motivov zelooo težko ... Bomo videli ... ;)

Pozdravček, B.

Klara pravi ...

Tvoj stil barvanja in to rahlo prelivanje mi je zelo všeč. Kljub vsemu ostajaš pri minimalizmu in beli podlagi, kar mi je tudi zelo všeč. In, seveda čestitka ne more biti drugega kot zelo všečna. :))

moi pravi ...

Prekrasno. Vse, česar se lotiš, ti uspe. Čestitke imajo res tak starinski pridih.

HRANDICA pravi ...

Barvanje je velik izziv in vsakokrat, ko se ga lotimo je drugače. Napis zelo lepo dopolnjuje tvoj pobarvan odtis.

Martina pravi ...

Tole bo pa tudi zame velik izziv. Pred kratkim sem se prvič lotila barvanja odtiskov in priznam, da je bilo sproščujoče, čeprav izgled ni bil ne vem kaj :). Tvoja Tilda je čudovita, všeč mi je drugačnost, ki jo znaš tako dobro poudariti.

Katarina B. pravi ...

Kot vedno so tvoji izdelki čudoviti :)
Moj material in vsi pripomočki so že prileteli v Dubaj, kjer je po novem naš nov domek in komaj čakam da vse razpakiram in postavim na mesto v mojem (končno) ustvarjalnem kotičku...potem pa upam, da tudi najdem nekaj časa in naredim kartico primerno za ta izziv :)
Do takrat pa vam pošiljam lepe pozdrave iz vam želim lepe ustvarjalne trenutke :)

Tanja E. pravi ...

Mmm, tudi pri barvanju odtiskov ostajaš zvesta svojemu čutnemu in prepoznavnemu stilu. Čudovito ti je uspelo, glede na naravo odtisa.
Krasen izziv si izbrala, sem pustila, da me je nagovoril in nocoj so nastajale tri na to temo:)), je bila predolga tale moja pavza na blogu.
Se že veselim prijavljenih izdelkov, gotovo bodo izjemno lepi, kot te prvo prijavljene razglednice, ki so odlično odlične.
Jaz na tem področju precej improviziram:))
Bodi lepo:)

AndrejaM pravi ...

Prav vilinsko barvanje! Motiv brez ostrih robov se kar malce giblje na papirju! Krasno!

Adrijana Knez pravi ...

Čudoviti angelčki ljubezni so nastali. Všeč mi je kako si jih pobarvala - prelivanje barv. Zelo zanimiv izziv sta izbrali!
Vladka, zelim ti en lep dan, Jana

Ana K. pravi ...

Sem vesela, da sem zopet nasla cas, da lahko pobrskam po tvojem blogu…vedno zelo unikatno in seveda prekrasno! Uzivaj!

Tanja pravi ...

Me veseli, če sem tudi jaz kdaj inspiracija ;-) Hvala, Vladka!

VSE DOBRO pravi ...

Zelo lepo ti je uspelo in čestitke so prelepe ...

Vse dobro ...

Andreja pravi ...

Tale vajin izziv me je tako potegnil, da se že barva odtisek :-))
Lepo voščilnico si naredila in krasno pobarvala angelčka!

Hiška iz papirja pravi ...

Barvanje motivov je moja šibka točka, čeprav je res, da sem se pri watercolor tečaju le opogumila in začela barvati - a le odtise rož :) Tvoji angelčki so čudoviti, kako lepe barve si izbrala, perfect!