petek, 8. avgust 2014

Sladko spi malo dete/Sweet dreams little Baby

Pravijo, da štetje ovc uspava. Sama le redko ne morem zapati, v glavnem res samo takrat, ko se mi po mislih podijo različne misli in skrbi. In takrat mi tudi pomaga štetje ovc. Lahko tudi zajcev, koz… Pomembno je, da misli preusmerimo od skrbi in se umirimo, kar nam nadalje pomaga, da zaspimo. Vsaj pri meni deluje tako. Kakšne izkušnje pa imate vi?
 
Voščilnica je velika A5 in lušne ovčice se nežno zibljejo na teti luni in otroka ponesejo v sladki spanec. Še vedno ustvarjam s pomočjo CottageCutz šablon iz Baby izdaje in tokrat sem tri krat uporabila ovco in si pri spečem detetu sposodila luno in oblake ter zvezde. Vse skupaj je pobarvano z Distress inki. Modro ozadje sem osenčila z belo blazinico in z njo odtisnila tudi nekaj zvezd.
Hi, all! Today I have a little bit bigger card for you. Size is A5 and gives you a lot of space also inside, where it is possible to add pocket for money or gift card and for good wishes to new born baby. I just can`t stop using dies from Baby release, they are so cute and give you so many opportunity. On this card I used two of them: Baby Lamb and Baby Sleeping on Moon. Die cuts are colored with Distress Inks. Sentiment is in Slovenian language and can be translated also as: “Sweet dreams little Baby”.

I wish you all sweet dreams!
Vsem skupaj želim trden spanec z lepimi sanjami!

26 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Kako so cart in nežne te ovčke.Imaš napis "Sladko spi..."štampiljko ali google varianta? čao

Vladuška pravi ...

Mojca, hvala. Ta štampilka je iz enega izmed mojih setov, ki sem jih že lep čas nazaj prodajala. Set je bil za Rojstvo.

VSE DOBRO pravi ...

Oh, kako je to ljubko in nežno ... nadvse mi je všeč :o)

Vse dobro ...

Adrijana Knez pravi ...

Ja pa iiii... kak je luštna. Vladka, ze če samo pogledaš tvojo krasno voščilnico, te popelje v sladko spanje. Čudovita je!!!
Zelim ti prijeten vikend, Jana

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa, nežna voščilnica, kar zavrtel bi se z ovčkami:))
LP

oldpunca pravi ...

Mene spanec premaga prej, kot se lahko sploh spomnim na štetje ovčk :-)).
Tvoja današnja voščilnica je zelo lepa. Domuselna ideja tole z ovčkami. Ozadje z zvezdicami in krasen napis pa sta pika na I vrhunskemu izdelku :-).

Tanja E. pravi ...

Te ovčke imajo tako simpatičen izraz in ti si jim namenila krasno vlogo na čudoviti voščilnici.
Cele zgodbice na voščilnicah ustvarjaš s svojo odlično zbirko šablonic. Bi se kar prišla k tebi malo "igrat":))), LP:)

Goga pravi ...

Luštkane ovčke, lepo si jih "obesila" na luno.
Kako krasno uporabiš vse te šablonice, moje pa kar počivajo, ne znam, ali pa se ne upam....
Pozdravček L.

Andreja pravi ...

iiijoj Vladka kako je carska :-))
Čudovito si jo sestavila in ovčice so zelo lepe!

Mojca pravi ...

joj kako je luštna! tele ovčke so pa res prekrasne. lp

Janja pravi ...

Zelo luštno voščilnico si naredila. Lp

Danica pravi ...

Ooo kako so cort te ovčke. Prav lepo se gugajo na lunci. Čudovito!
Kot pravi Tanja, bi se bilo prav lepo igrati s šabloncami v tvoji družbi :D
Lp Danica

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Imenitna
ovčke so zakon
lp Tamara

Martina pravi ...

Predivna je. A ovčice su tako slatke.
LP, Martina

Helena pravi ...

Če bi za spanje štela ovčke in bi se mi prikazovale tvoje, bi verjetno hitro zaspala in sanjala čudovite sanje :) Univerzalna voščilnica - za fantke in deklice. In čudovito nežna je.

Mnemosine pravi ...

Ja pa iiiiii...od zdaj naprej štejem še samo take cute ovčke...najprej bom seveda razmišljala kakšne barve dodatke bodo imele...potem pa definitivno zaspala :P

Res krasna voščilnica :)

Klara pravi ...

Krasno si jo sestavila skupaj. Te ovčke me spominjajo na večer, ko moja takrat še štiri letna navihanka ni mogla zaspati. In, ko je vztrajno ponavljala, da ne more zaspati , sem ji rekla naj šteje ovčke. Za trenutek je bil mir. Čez minutko razmišljanja pa se oglasi: "Mama, sej pri nas nimamo ovčk." :)))

AndrejaM pravi ...

Vse mi je všeč: ovčke, napis, postavitev, najbolj pa barve!

Biljana pravi ...

Odlična voščilnica!

iris-irena pravi ...

vladka, zopet si ustvarila pravo mojstrovino!
lp

Tamara pravi ...

Spet ostajam brez besed. Krasnoooo! <3

BojaMoja pravi ...

Le nekaj manjka ..... pravi mobile iz takšnih puhastih ovčk ♥♥♥
Vedno znova dokazuješ, kako čarobni so tvoji prsti ♥

Hiška iz papirja pravi ...

Kako prikupno, vključno z malo ovčko, ki kuka izza voščilnice :)

Tina pravi ...

Čudovito prisrčna in ljubka voščilnica. Tvoj blog je res pravljica za oči.

HRANDICA pravi ...

zelo lepo skombiniraš te šablone. Meni še na pamet ne pride, kaj vse se da preplest med seboj. Pravljični svet šablon.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

joj,kako prisrčna voščilnica z wco.sama sem že kar malček sita ovčk,saj imam doma kar veliko zbirko,med njimi tudi takšno kot je tvoja na fotki.ampak tvoje ovčke s teto luno so pa enostavno genialne ( kot večina tvojih voščilnic)