torek, 16. maj 2017

Fotografije v okvirju na ombre ozadju - VIDEO

Za rep lovim izziv pri Craftalnici in prav želela sem si sodelovati, saj sem že 2 izziva vmes izpustila. Glede na to, da ni bilo nujno potrebno izdelati voščilnice, sem se lotila nečesa, kar me po moje preganja že od kar sem se vselila v svoje stanovanje. Obešanje slik oz. fotografij namreč. Ne vem zakaj, ampak tako kot mi je to pri drugih všeč, sama tako težko obesim kaj na steno. In ker me praznina v kuhinji že pošteno moti, je to le prevladalo nad mojo neodločnostjo. Odločila sem se, da ne nekatere fotografije opremim z besedilom, ne da zgolj zapolnim okvir. Tako je nastalo tole:



Okvir sem kupila kar v Ikei in je velikosti 21x30 cm. Vse kar sem nato naredila je bilo, da sem si naprintala manjše fotografije na foto papir in beli fotokraton A4 velikosti pobarvala s črnim in sivim distress inkom in oxide inkom in pošteno pošpricala z vodo, da se je barva malo prelila. Nato sem prilepila še fotografije ter napis. Natančneje o vsem pa po res dolgem času, najdete v  videu:


Tukaj pa še ena fotka od blizu. Se pa bom potrudila, da vam pokažem steno, ko bo gotova. Moram še vse skupaj skombinirat in se odločit katere okvirje in fotografije bom sploh obesila.




13 komentarjev:

moi pravi ...

O, hvala ti za ta prikaz ombre efekta. Sicer ga je težje opisati, drugo je, ko takole vidiš. Krasen izdelek za okrasitev stene si naredila in všeč mi je ČB efekt. Komaj čakam, da vidim kam jih boš obesila. Pa super napis si dodala.
Sreča res sije iz oči. Sem tako vesela, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici.
Objemček, moi

Valerija pravi ...

Uau, kakšna ideja in izvedba. Zelo mi je všeč. Izdelek bo lepo popestril tvoje stanovanje. Bravo!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ne samo krasen, do sedaj meni najlepši ombre efekt...tudi zato, ker je v črni barvi. Ideja s sliko pa je naravnost perfektna. Lepo te je bilo spet slišat.

Helena pravi ...

Vladka, fantastična zidna dekoracija. Ja, tudi sama sem podobna. Pri drugih in v filmih občudujem, kako imajo kotiček z osebnimi fotografijami, sama pa imam kar nekakšen "strah" :)
Že zdaj je enkratno, ko pa bo na steni, bo še lepše.

Metuljčica pravi ...

Res bravo za tvojo dekoracijo, krasen ombre efekt je čudovito ozadje za tvoje slike. A veš kako si luštna, bodi srečna.

Cvetoči travnik pravi ...

Lep nasmeh, lepo dekle in lepa dekoracija za tvojo steno:). Ombre efekt odličen in kdo bi si mislil, da črna barva naredi tako lepe sence. Zelo všečno vse:). Pozdravček, Andreja

Andreja pravi ...

Steno si okrasila s čudovito sliko in prelepimi svojimi fotkami in seveda ustvarila si krasen prehod iz svetle v temno :-)) Všeč mi je potečen ombre efekt, super ideja.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Hali pravi ...

prelepo, en tak poseben efekt je to prelivanje in pikepoke so tako luštne s srečo :-)

Majda pravi ...

Me prav zanima, kako bo na koncu izgledala tvoja stena... če sodim po tvojem prvem izdelkom - zelo posebno... srčno, srečno in nasmejano in če je takšna stena, so takšni tudi ljudje, ki v njo zro :-)
Sončka ti pošiljam, naj steno osvetli in nasmeje oči, Majda

Janja pravi ...

Črno bela kombinacija je super izbira. Pikapolonici pa krasen dodatek. Čudovito!

NeJa pravi ...

Tole pa je super ideja in še lepša izvedba. Črn ombre fantastično sovpada s fotografijo, pika-poke so pa za piko na i. Kar pokaži ko boš končala steno, ker me že "ornigi firbec matra" ;). Hvala , ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :).

Tanja E. pravi ...

Uau Vladka, čudovit ombre za ozadje, res odlična ideja in izvedba hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp

Goga pravi ...

Oh čudovita slika, zelo mi je všeč, da je črnobela saj tako pride do izraza izraz na tvojem obrazu.Luštna si na slikcah.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili