ponedeljek, 22. maj 2017

Okrasitev venčka in izžrebanka 58-tega Ko me inspirira izziva

Današnji izdelek je nastal za zelo srčno ustvarjalko, ki ji narava, stik z zemljo in predvsem skrb za rože zelo veliko pomenijo in prav zato ji tudi tako lepo uspevajo. In v tem duhu sem beli kupljen venček okrasila z mahom in izdelala mini vodnjak ter za naravni izgled dodala še kamenje, ki deluje kot mini skale ter seveda nekaj cvetja, ki pa ga ni potrebno zalivati. 



Prvič sem uporabila mah in se lotila česa podobnega in navdušilo me je, saj je izdelava zelo preprosta, učinek pa poseben in edinstven. Kamenje sem pobrala na naši parceli, vodnjak sem izdelala iz dveh polovičnih mini loncev, ki sem ju zalepila skupaj in ju prebarvala na belo. Napolnila sem ju kar s papirnatimi servietami, ki sem ju pobarvala na vrhu z modro barvo in premazala z glossy accent lepilom, da sem dobila izgled vode. Nekaj le-te je "steklo tudi čez rob". 



Cvetove sem izdelala s pomočjo šablon in vse skupaj zalepila na venec s pomočjo lepilne pištole. Na koncu sem s pomočjo pripomočka za nalepke natisnila besedilo in ga dodala končnemu izdelku. Včasih bi se bilo lepo pomanjšati in se skriti v kakšno takšno zeleno oazo, kjer pravljice in čarobnost še živijo :)



Preden se poslovim pa še razglašam izžrebanko 58-tega Ko me inspirira izziva. Hvala vam za vse prekrasne drsne voščilnice. Prav vsaka je posebna in čudovita na svoj način. Tokratna izžrebanka, ki prejme bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para je pod številko 7 - Klarka:


Uživajte v lepem vremu in kolikor se da, preživite čas v naravi!


13 komentarjev:

Valerija pravi ...

Krasno si okrasila venček. Zelo mi je všeč.
Čestitke nagrajenki.

oldpunca pravi ...

Vladka? Si to ti? :-)) Venček je preprosto čudovit. Ni drugih besed. Si kar predstavljam, kako zelo vesela je bila naša Metuljčica, ko ga je prejela. :-)
Čestitke Klarki za srečo pri žrebu!

Renata pravi ...

Krasen venček in čestitke Klarki!

Helena pravi ...

Ja, jaz sem pa videla, kako vesela je bila Metuljčica Darja, ko je dobila ta krasen venček :) Vladka, fantastično dekoracijo si naredila in tako polepšala venček.
Čestitke Klarki!

Metuljčica pravi ...

Le kdo nebi bil vesel tako krasnega venčka naše mojstrice ustvarjanja. Vsi, ki vstopijo v naš dom ga občudujejo. Na njem je res čudovit izbor tega, kar mi je tako zelo pri srcu. Vladka še enkrat hvala za tako lepo in srčno darilo, izdelano prav zame. Čestitke Klarki, tebi pa en velik objem.

Nataša Š. pravi ...

Kako lep venček! Res lepo okrašen, všeč mi je kako si naredila vodnjak in izgled vode. Čudovita dekoracija Vladka!

Klara pravi ...

Oooo kaj prav vidim??? :) hvala hvala hvala za žreb :)! Venček je pa popoln... Vse na njem mi je všeč!

helena pravi ...

Čudovit venček in malo iz tvojih okvirjev. Če bi ga jaz delala, bi ob straneh sigurno še kaj našaral, tebi pa vedno uspe "manj je več".

leycika pravi ...

Krasen venček si izdelala :)

Marjeta pravi ...

Lep venček. ravno prav okrašen.

Marjeta

Maja pravi ...

Krasna dekoracija.

Majda pravi ...

Kako zeloooo lepo - ponovno nov izziv zame! tebi je čudovito uspelo, sama pa držim pesti za začetniško srečo :-)
Bodi dobro, majda

Ne-Ja pravi ...

Vladka tole pa je prava paša za oči. čista eleganca z vrtno idilo :). Všečam ta novi slog pri tebi :). Čestitke nagrajenki.