torek, 30. maj 2017

Poigravanje z distress oxide inki - VIDEO

Tokrat dajem več poudarka poigravanju z distress oxide inki in če to ni ravno vidno na samem izdelku, ki ima v osrednji del postavljen beli venček dekoriran z zelenjem in cvetjem,...


...pa je to toliko bolj vidno v videu. Načinov uporabe je več, sama pa vam tokrat predstavljam, kako sem z držalom za senčenje in distress oxide inki pobarvala papir in se nato pograla še z vodo, da sem dobila zanimivo in razgibano ozadje. Pravzaprav sem izdelala 2 in iz enega izrezala zelenje, iz drugega pa cvetove. Ampak kot že rečeno, več najdete v videu:



Distress oxide inke lahko sedaj kupite tudi v Rayherju, kjer imajo zelo ugodno ceno. Poleg tega, pa si lahko danes in jutri ceneje dopolnite svojo zbirko navadnih Distress inkov, saj so znižani kar za 30%.


Ker sem se sama v videu predvsem osredotočila na distress oxide inke in le nekaj malega primerjala z  navadnimi distress inki, boste več o primerjavi našle v Vančinem videu. Veliko zabave pri ogledu, jaz pa se za danes poslavljam in vam želim lep in miren večer, ki naj vam prinese tudi nekaj prijetne ohladitve.


15 komentarjev:

moi pravi ...

O, kako lušno te je opazovati pri delu ;) Se počutim kot mala miška, ki ti špega pod prsti. In vedno nastanejo tako zanimivi in lepi izdelki. Krasen venček in voščilnica kot celota.

Klara pravi ...

Ooo, popoln venček je! Čudovita voščilnica...

Keti's Projects pravi ...

Čudovit venček. Tudi jaz se rada igram z oxide inki. Čudovite barve so, ko začneš "špricat in sušit, pa mešat barve". TOP!

Helena pravi ...

Vladka, lepo te je zopet slišati in gledati (vsaj tvoje čudežne roke :)). Krasna predstavitev tvoje sijajne voščilnice.

Ne-Ja pravi ...

Vladka tole tvoje packanje zgleda tako enostavno, ko bi bilo le v realnosti tako. Svetoven venček si naredila in hvala ker si delila video s pripravo za toel lepotičko :). Hvala ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici :)!

Metuljčica pravi ...

Se mi tako dopade, da preizkušaš to in ono in potem to lepo z nami deliš, nam posnameš še video, ja, draga moja, kdo tebe nebi rad imel.... Čudovita voščilnica.

Hali pravi ...

Sem si nabavila zaenkrat enega samega, ni bilo "mojih barv" več na zalogi. Čakam, da jih dobijo tudi drugje :-) krasno barvanje in sestavljanje <3

helena pravi ...

Krasna predstavitev. Ko tole gledam, se mi zdi vse tako na izi, ko se sama lotim pa ni ravno tako. Všeč so mi barve v kombinaciji z eko in belim kartonom.

Maja pravi ...

Krasen venček. Te barve me vedno bolj in bolj navdušujejo, ampak za enkrat še stiskam svoj mošnjiček ;)

Andreja pravi ...

Lepo je bilo gledati tvoje spretne prstke :-)) Krasno voščilnico si naredila. Lep venček je nastal.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Majda pravi ...

Najlepša hvala za tečaj na daljavo - tvoji nasveti mi bodo prišli še kako prav :-) Voščilnica pa je - čudovita!
Naj bo čudovit tudi tvoj dan, Majda

Moje drobtinice23 pravi ...

Še z moje strani hvala za to poučno delavnico.
Tvoji venčki so vedno luštni. Čudovito voščilnico si naredial.

Goga pravi ...

Lepo je kadar se preseliš prek ekratna v naše ustvarjalnice.
Krasen venček in res fajn prikaz izdelave. Užitek te je gledat, ko ustvarjaš.
Hvala tudi, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Janja pravi ...

Joj, kako lep nežno pisan venček si postavila na voščilnico, ki ima tudi zelo všečno postavitev. Lp

Nena pravi ...

čudovito in hvala za video...mogoče zdaj za mene tole "barvanje" ne bo več tak tabu