četrtek, 15. november 2018

Blogersko leto z Rayherjem - odtiskovanje z distress markerji

Kot ustvarjalka meseca novembra pri Rayherju sem se tokrat odločila, da pokažem tehniko, ki jo že zelo dolgo nisem uporabila in je zelo priročna, kadar želimo odtiskovati dvobarvno. Ker je z blazinicami zelo težko natančno nanesti različne barve na drobne štampiljke, sem raje uproabila distress markerje. Z njimi je zelo preprosto pobarvati štampiljko in jo odtisniti. Poleg tega s tem dobite izgled, ki malo spominja na akvarelnega in doda še ščepec vintage izgleda. 


Da pa je vedno lažje stvari povedati s sliko oz. z videom, sem tudi tokrat pripravila kratek video, ki si ga lahko pogledate tukaj:



Voščilnica je zelo preprosta in primerna za masovno izdelavo. Za nekaj dimenzije in dodatnega interesa, pa sem uporabila trak iz valovite lepenke in še enega iz foto kartona, na katerega sem odtisnila napis.


Za konec pa naj vam pokažem kako vse skupaj izgleda, če isto tehniko uporabim na eko papirju. Tukaj lahko vidite primerjavo:


Najlepša hvala za ogled in hvala Rayherju, ki me gosti ta mesec. 

Pa lep četrtek!

6 komentarjev:

Metuljčica pravi ...

Najbolj mi je všeč tvoj stil postavitve, ko "preprostost" preprosto postane nekaj posebnega. Praznični šopek in napis sta super. Všeč mi je tudi primerjava z eko voščilnico, pa hvala za video. Lep dan.

moi pravi ...

Se podpišem pod Metuljčico, tvoja postavitev da posebno noto voščilnici. Tako preprosto, samo spomnit se moraš :D
Obe sta čudoviti.

Helena pravi ...

Všeč mi je uporaba valovite lepenke. Nanjo kar pozabim, pa da tako fin učinek. Obe sta enkratni.

AndrejaM pravi ...

Čudoviti voščilnici! Kot vedno pri tebi, veliko beline, pa je voščilnica vseeno bogata in polna! Občudujem!

Hali pravi ...

u čudoviti, težko se odločim, katera mi je ljubša... pa napis je tako fajn, da tisto piko na i.

helena pravi ...

Obe sta čudoviti in tako zelo praznični.