sreda, 14. november 2018

Jesenski venček na voščilnici

Če bi morala izbirati med vsemi Cottage Cutz šablonami, bi se brez obotavljanja odločila za to, ki sem jo uporabila v današnji objavi. Je moja največkrat uporabljena šablona in po njej najraje posežem v jesenskem času. Jo pa uporabim v kombinaciji s kakšno drugo šablono tudi v ostalih letnih časih.


Izdelava je res preprosta, čeprav na prvi pogled mogoče ne zgleda tako. Ključno je, da si najprej izdelate papir v jesenskih barvah. In jaz sem znova posegla po priljubljenih Carrotcake sprejih. A4 beli fotokarton sem razrezala na pol in eno polovico prekrila samo z rjavim sprejem. Na drugi polovici pa sem uporabila rumeni, oranžni, rdeči in zeleni sprej. Vse sem sprejela dokler je bila barva še mokra, da so se odtenki med seboj prelili. Sem jim pa pri tem še dodatno pomagala tako, da sem vmes posprejala še nekaj vode. Drugače pa je postopek povsem enak kot v tej objavi.


Ko se je barva posušila, sem iz rjavega izrezala 2 venčka. Rada imam namreč malo več dimenzije in tako ponavadi združim 2 izreza. Iz pisanega, jesenskega papirja pa sem izrezala liste in želode. Ker mi je manjkalo nekaj zelenih listov, sem si izdelala še en papir, kamor sem posprejala samo zeleno barvo. 


V naslednjem koraku sem vse dele skupaj zalepila. Odločila sem se, da prekrijem samo en del venčka. Pri tem vam lahko pomaga tudi slika na samem paketu šablone. Je pa čisto vaši domišljiji prepuščeno, če želite prekriti celotno površino venčka ali samo del. Ker so mi bili želodi pretemni, sem spodnji del posvetlila tako, da sem čopič namočila v vodo in večkrat šla čez želod. Tako sem odstranila kar nekaj barve. Sem pa izrezanim listom še malo privihala robove, da delujejo bolj realistično.


Iz belega fotokartona sem izrezala kvadrat velikosti 12,5 x 12,5 cm, pri čemer pa je moja osnova velikosti 14 x 14 cm. Na kvadrat sem poškropila nekaj zlate barve. To lahko storite kar tako, da odvijete zamašek od spreja in barvo poškropite s cevko, ki jo potegnete iz stekleničke. Lahko pa čopič pomočite v barvo in z njim poškropite površino papirja. Dodatno sem na beli trak iz foto kartona zlato embosirala napis "verjamem vate". 


Čez sredino kvadrata sem nato zalepila trak paus papirja, ki sem ga pričvrstila na hrbtni strani kar z navadnim lepilnim trakom. Tako se izognem, da bi paus papir lepila na sprednji strani. Nanj sem nato s 3D obojestranskim lepilnim trakom zalepila trak z napisom in nato še venček.


Ostalo mi je še kar nekaj listov, ki jih imam namen uporabiti na kakšni drugi voščilnici.


Upam, da vam je moje poigravanje s spreji in izrezi všeč in da se boste tudi sami lotili česa podobnega. Spreji zagotovaljajo veliko ustvarjalne zabave :)

Želim vam lepo sredo. 
Najdete pa objavo od jutri naprej tudi na Beadsi blogu!

7 komentarjev:

helena pravi ...

Zdajle mi gre pa močno na smeh :). Nekaj dni nazaj sem izdelala venček s takšno šablono in je skoraj identičen tvojemu. Tudi meni je ta šablona zelo ljuba in vsako leto nastane vsaj ena takšna voščilnica. Tvoj venček je čudovit. Sicer pa itak vemo, da si mojstrica venčkov.

moi pravi ...

Pri tebi zgleda vse vedno tako enostavno in vse se tako lepo sklada. Res si mojstrica postavitve in izdelave venčkov. Tvoja voščilnica pa je spet nekaj posebnega.

HRANDICA pravi ...

Tvoji venčki z jesenskim listjem so prekrasni. Spominjam se enega s tvoje voščilnice, ki sem jo dobil.♥

Ne-Ja pravi ...

Svetovno pacanje - meni zagotovo nebi uspelo niti približno tako posprejati paprija... Voščilnica je TOP, tako bogata in hkrati CAS :)

Helena pravi ...

Listi zgledajo kot pravi. Tako kot je napisala moja soimenjakinja, si res mojstrica v venčkih.

oldpunca pravi ...

Čudovit venček si ustvarila in mojstrsko ujela jesenske barve. Res si mojstrica. Globok poklon. ❤️

Hali pravi ...

Prelep je, tile spreji so res čudoviti in jesensko listje je kot tapravo...