četrtek, 1. november 2018

Mala šola - angel, ki trosi zvezde na zemljo

Lep angelski pozdrav! Če se je že pri Tini v ponedeljek in torek treslo, se pa naj danes pri meni še potresejo zvezde na zemljo. Vsaj tako zgleda, ko angel kuka iza oblakov in spušča zlate zvezde.


Izdelava je precej preprosta in primerna tudi za masovno izdelavo. Kako točno sem voščilnico izdelala, pa si lahko pogledate tukaj:



Domača naloga se tokrat glasi: ZVEZDE - uporabi vsaj nekaj zvezd na svoji voščilnici.


Svoje opravljene naloge lahko prijavite tukaj!

Želim vam čudovit preostanek počitniškega tedna in se beremo znova naslednji teden z novimi videi in nalogami!


8 komentarjev:

Helena pravi ...

Lepo jih trosi in razvršča po nebu. Preprosta, a izpade zelo bogato.

Zvonka pravi ...

Fantastična je. V bistvu preprosta, a super ideja in čudovit izgled.

Tina Z. pravi ...

prekrasna in tako super ideja!

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Vladka, mi se moramo zahvaliti tebi, ki tako prisrčno deliš svoje nasvete. Zelo nežna in prikupna je, hvala ti za tvoj trud. Lep pozdrav, Andreja

Janja pravi ...

Zelo je luštna. Lp

Metuljčica pravi ...

Prav neka nežna svetloba sije iz teh angelskih zvezdic. Čudovita voščilnica.

oldpunca pravi ...

Čudovita je in nežna. Čisto po mojem okusu. :-)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ooo Vladka, ti pa vedno presenečaš s krasnimi idejami.
super všeč mi je.me prav greje v teh deževnih jesenskih dnevih.
ps. oprosti, ker me že dolgo ni bilo...