ponedeljek, 19. oktober 2020

EUROPA DONNA - moj prispevek

Rada se odzovem na roza obarvan oktober in podarim v dobrodelne namene kakšno voščilnico za Europa Donna Slovenija v sklopu Craftalnice. Letošnje leto ni izjema, le za rep lovim izziv :) Če vas zanima več o samem združenju Europa Donna ali kako sodelovati, si lahko preberete prav tako na strani Craftalnice. Izdelala sem 2 voščilnici na temo "ROZA PENTLJA" in zgledata takole.

Prva ima embosirano ozadje s pomočjo štampiljke s tekstom in Golden Peach embosirnim prahom ter dodano srce, iz katerega je prav tako izreazno manjše srce. Manjkati ne sme seveda roza pentlja in pa napis.

Druga ima s pomočjo paste in plastične šablone nanešeno "packo". Čez njo pa sem nalepila roza skodelico z belimi pikami in prav takšno pentljo. Napis sem izdelal asama v Wordu in temu primerno iz skodelice uhajajo drobna srca.

Lep dan vam želim.

7 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Lepi roziki👍🔝 in hvala za opomnik😉. Lep pozdrav Andreja

Goga pravi ...

Čudoviti sta Vladka . Hvala za vsakoletno udeležbo v dobrodelni Craft-alnici. Z vami je dobrodelnost užitek! . Hvala od srca. Lp Goga

Keti's Projects pravi ...

Čudoviti in tako nežni v roza beli kombinaciji.

Anerijino ustvarjanje (Crafts by Aneri) pravi ...

Obe čestitiki sta čudoviti, a druga me je še posebej očarala. Hvala, da si se nam pridružila pri CRAFT-alnici Irena - gostujoča DT članica

Andreja pravi ...

ooo Vladka, kako sta lepi in čisto tvoji ....
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

AndrejaM pravi ...

Čudiviti sta. Tako nežni in polni optimizma. Hvala, ker z roza pentljo sodeluješ pri CRAFT-alnici

HRANDICA pravi ...

Prekrasni sta. Tako čudovito nežni! Vedno ti uspe. Občudujem.