torek, 6. oktober 2020

Privzdignjen krog, ki deluje kot novoletni okrasek

Z oktobrom se počasi pri meni odpira sezona izdelovanja božično-novoletnih voščilnic. S CraftEmotions novi štampiljkami je to še toliko bolj zabavno. 

Po tem ko sem motiv odtisnila, sem ga najprej na hitro pobarvala z Koh-i-noor akvarelnimi minami. Nato sem s svetlo modrim  distress inkom, vodo in čopičem pobarvala ozadje ter poudarila motiv  s suhimi barvicami. Postopek je dejansko povsem enak, kot v tej objavi

Da pa voščilnica ne bi ostala enoplastna in da ji dodam še nekaj razgibanosti, sem se odločila, da s pomočjo šablone izrežem krog iz dela motiva. Z isto šablono sem izrezala krog tudi iz bele moos pene.

Krog iz moos pene privzdigne krog z motivom, tako da voščilnica pridobi na dimenziji in z narisano črto ter pentljama izgleda kot novoletni obesek.


Ker pa mi je bilo zelo všeč, kako je voščilnica izpadla, sem izdelala še eno in uporabila drugi set štampiljk in ponovila celoten proces. Napis pa sem vzela iz tega seta.



Želim vam čudovit dan!
Objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.

5 komentarjev:

moi pravi ...

Kako pa je to super pogruntavščina in kako drugače zgleda, pa je narejena samo "mala" sprememba. "Samo" zarezati moraš v motiv, s kateri si se prej mučil z barvanjem (no, saj ne da bi se ti mučila z barvanjem :D

Helena pravi ...

Ja, tudi mene si navdušila s to idejo. Voščilnica je potem čisto drugačna, nekaj posebnega.

Valerija pravi ...

Super ideja. Res čudovita voščilnica.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si pobarvala oba simpatična motiva. Dodajanje dimenzije pa je pika na i. Hvala za res super idejo. :-)

Hali pravi ...

U noro dobra ideja, čudoviti sta!