četrtek, 22. oktober 2020

Hrestač

Jaz se še kar ne morem ločit od CraftEmotions štampiljk. Tokrat me je povsem prevzel ta set z dvema različnima figurama Hrestača. Tako so nastali kar trije izdelki, en v okvirju, ena klasična voščilnica in še ena v obliki ovala.

Pa poglejmo, kako sem vse skupaj izdelala. Tudi tokrat sem odtisnjen motiv najprej na hitro pobarvala z Koh-i-noor akvarelnimi minami. Nato sem s svetlo modrim  distress inkom, vodo in čopičem pobarvala ozadje ter poudarila motiv  s suhimi barvicami. Postopek je dejansko povsem enak, kot v tej objavi

Sem pa po "nesreči" uspela pobarvati kučmo enemu izmed hrestačov tako, da ima videz kožuha. To sem naredila tako, da ko je bila površina mokra od vode in čopiča, sem se z mino dotikala površine, da so nastale neenakomerne pike. Ker je mina akvarelna, namreč odreagira na mokro podlago in pusti bolj močno sled. Na fotografiji lahko vidite razliko med kučmo prvega, kjer sem barvo samo razlezla po površini in kučmo drugega s tem efektom. Izrezala sem si tudi dva velika bela ovala in enega izmed Hrestačev izrezala z manjšim ovalom. Je pa na fotografiji tudi en vsiljivec. Tega snežaka na koncu nisem uporabila. Je pa zabaven, kajne?

3x sem izrezala čipkast ovalni okvir in zalepila enega na drugega. Da bi lahko izdelala ovalno voščilnico, sem si morala pripravit osnovo. Tako sem enemu izmed izrezanih ovalov na vrhu izdelala utor in ga prepognila. Nad prepogib sem nanesla lepilo in zalepila na drugi oval. Tako je osnova pripravljena in se lahko odpre. Nanjo sem zalepila hrestača, prav tako izrezanega z manjšim ovalom in čipkast okvir.


Za klasično voščilnico  sem si izrezala 3 bele okvirje in sicer tako, da sem uporabila 2 velikosti pravokotnikov. Pri izrezovanju sem jih zalepila skupaj, zato da vsakič dobim enak okvir. Na končni fotografiji lahko vidite, da je okvir moder. To pa zato, ker sem izrezala en okvir še iz scrapbook papirja.

Tretji izdelek po končanem barvanju ni zahteval več veliko. Samo v okvir ga je bilo potrebno vstaviti.


Jaz obljubim, da naslednjič prekinem svojo odisejado s štampiljkami in se bom poigrala s šablonami. Do takrat pa vas lepo pozdravljam. 

Objavo pa boste našli tudi na Beadsi blogu.

1 komentar:

Ne-Ja pravi ...

Vedno me navdušiš s tvojim CAS stilom in vrhunskim barvanjem. Tile Hrestači so zeloo simpatični in verjamem da rada posežeš po njih :).