sreda, 14. oktober 2020

Mala šola prazničnega ustvarjanja - BOŽIČNI ARANŽMA

Lepo pozdravljeni v moji prvi šolski uri letošnje Male šole prazničnega ustvarjanja. Zelo vesele sem, da sem lahko znova z vami v tej vlogi.

Tako vas kar takoj povabim k ogledu današnjega videa oz. učne ure, kjer bomo izdelali takšno voščilnico kot jo vidite zgoraj. Za lažji ogled v večjem formatu, kliknite na Youtube ikono, da vam odpre video direktno na samem Youtube. Ali pa kliknite tukaj:

Ko sem se pripravljala, sem najprej imela idejo, da bi uporabila tage in knjižna kazala na malo drugačne načine in sem izdelala 3 voščinice. Vendar sem se na koncu odločila, da bom kot osrednji motiv postavila božični aranžma. 

Tako se tudi tokratna domača naloga glasi: 
IZDELAJ BOŽIČNI ARANŽMA.

Svoje izdelke lahko prijavite tukaj, kjer boste našli tudi vsa podrobnejša navodila za sodelovanje!

Na koncu pa bo Tina izžrebala kar 8 sodelujočih in vsak bo prejel bon v vrednosti 20 za nakup dobrot Najlepšega para


Za danes vas prav lepo pozdravljam in se že zelo veselim vaših izdelkov!

7 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ni kaj ...letošnje šolanje pod vajino taktirko bo izredno zanimivo in poučno....hvala Vladka za tale nazoren video, navodila in ....lepo te je bilo spet v živo slišat.....!!! Končni rezultat pa fantastičen in v tvojem stilu. Mi je pa všeč, da se vedno in znova poslužuješ "starih" Tininih meni tako ljubih šablon.....čao do naslednjič!!!!!

Helena pravi ...

Vladka, začela si čisto v svojem prepoznavnem barvnem stilu, ki mi je tako ljub, topel in domač. Same krasotice in hvala za idejo, kako dobiti tisti bel "tag" na prvi voščilnici.

moi pravi ...

Super zastavljena naloga, težje jo bo narediti “po svoje” ker si nam dala že toliko lepih primerov.

Hali pravi ...

ooo Vladka, to je pa čista perfekcija in jaz moram že dve domači nalogi narediti. Čudovito!

Ne-Ja pravi ...

Se podpišem kar pod prejšnje komentarje - svetovno si skombunirala stare in nove šablonice in popolnoma navdušila z uporabo tagcev :). Letos ste z Tino res nastavile kriterije na višji nivo!

oldpunca pravi ...

Kako prijetna učna ura! Hvala za nazoren prikaz. Tvoji perfekciji se je težko približati. :-) Ima pa Ne-Ja prav, kar se tiče kriterijev v osmem razredu. :-D

Klara pravi ...

Vladka, tvoji aranžmaji so čisto v tvojem stilu. Čudovite voščilnice si ustvarila. ��