sreda, 8. april 2015

Izžrebanka izziva, presenečenje in medved z lončnico

Najprej naj se vam iz srca po medvedje zahvalim za vašo veliko udeležbo na drugem izzivu v sklopu Pomladi, ustvarjene za ustvarjanje. Moj blog je zacvetel s kar 55 vašimi izdelki. Prav tako sem vam vsem zahvaljujem za vse lepe komentarje, ki so spremljali najine skupne objave s Tino. Tukaj pa je že izžrebanka, ki bo prejela šablone in štampiljke orhidej.
Čestitke, NATALI
Javi se prosim na Tinin mail, da se dogovorita za podrobnosti.

In kot obljubljeno vas danes čaka presenečenje. 
S Tino sva najin pomladni ustvarjalni sklop ubesedili tudi v slikah 
in opisih vseh postopkov in vse skupaj združili v 
SPLETNO REVIJO z istim naslovom: POMLAD, USTVARJENA ZA USTVARJANJE
Najdete jo tukaj ali pa če kliknete na fotografijo naslovnice spodaj. Tako boste lahko vedno pokukale vanjo in vse boste imele lepo združeno na enem mestu. Če pa si boste še vedno želele ogledat video, pa vas na koncu vsake posamezne predstavitve čaka tudi link. Najina prva revija je bila kar pošten zalogaj, saj se je bilo treba naučiti kar nekaj tehničnih zadev. Ampak tudi to je bil zanimiv in zabaven del in vesela sem, da sem si pridobila nekaj novega znanja. Najbolj pa sem seveda vesela najinega skupnega sodelovanja s Tino. Hvaležna sem ji, da mi z njeno pomočje uspe svoje ideje spraviti ne svet tudi v drugačni obliki.
S tem pa današnja objava še ni končana, saj sovpada z mojo objavo na CottageCutz blogu in na tokratni voščilnici sem združila starejšo šablono medveda z novo šablono lončnice. Dodala sem še napis Thank you in po svoji stari dobri navadi vse skupaj postavila na eko karton.
Hi, all. Spring is here and also April and funny weather. Yesterday, when I was creating this card, we had 10 minutes of sun, 5 minutes of rain and then also a little snow. Everything in one. It was really funny and I also had fun with this card. Do you still remember cute little Mr. Snuggles? I've combined this die with Bunny Stuck in Flower Pot and Thank you Expression die. Mr. Snuggles is peeking from the pot and wants to say thank you. Everything was colored with Distress Inks and I used my favorite kraft paper for this card. I hope you like it! 

And if you want, you can also check online magazin, made by Tina and me. Title, translated from Slovenian language, is Spring, created for creating. It contains all 10 projects which we showed in previous two weeks on our blogs. In magazine you will also find links to all our videos and despite Slovenian language, you will be able to see what we are doing and maybe this is even more interesting for you. You can also check our youtube channels: here is Tina's channel and here is mine.
This is it for today. Have fun!
Tako, pa le končujem današanjo malo daljšo objavo. Bodite lepo in naj vam bo revija v veselje!

25 komentarjev:

Helena pravi ...

Ej, vedve sta malo ... :) Vajin projekt sta spravili v e-obliko?!!! Noro in obema sem nadvse hvaležna za ta podvig, ki je bil verjetno kar velik zalogaj. Super in HVALA!
Čestitam Natali za dobljeno darilo.
Medo je nadvse simpatičen. Krasna voščilnica.

Valerija pravi ...

Čestitke nagrajenki. Vama pa en velik hvala za čudovite napotke in e-knjigo, ki je že shranjena na mojem računalniku.

Hali pravi ...

Uauau noro sta se potrudili...prekrasno je vse. In vzdihujem ob tvojih eko voščilnicah, jaz sme končno naročila eko karton na http://www.likovni-material.si/artikli.php?menu=4 pa je bolj na sivo kot rjavo :-( Sem bila kar malo razočarana :-)

Vladuška pravi ...

Vem Hali, pri nas je res težko dobiti lepi eko karton. :( Jaz uporabljam prav tega iz tvojega linka.

Hvala vsem, za pohvale in lepe besede.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke Natali. Medo, tebe je teta Vladka spet tako lepo upedenala, da si prav cart.
Tole na začetku pa je pravo presenečenje na kvadrat. Sem vaju že pripopala na desno stran bloga, da bosta vedno "na dohvat ruke" in da mi ne bo treba brskat po celem dnevniku. Od sile sta. Hvala lepa za vse nasvete, vedno bodo prišli prav. čao

Andreja pravi ...

Res sta carice :-))
Hvala tudi vama!
Tokratna voščilnica je zopet zelo lepa in posebna.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke zmagovalki,
krasna voščinica Vladuška
lp Tamara

*Urška* pravi ...

Čestitke nagrajenki,seveda pa tudi vama s Tino,ki sta nam pripravili prekrasno in praktično darilo.Hvala....z veseljem jo bom večkrat pogledala.
LP,Urška

Tina pravi ...

Vladka...prav res je bila to krasna avantura. Hvala ti iz srca.

Ne-Ja pravi ...

Vladka vidve s Tino ste res carice v pravem poneu besede in zagotovo najlepši par :). Hvala vama za ta projekt, ki bo rešil marsi katero dilemo in je bil hkrati balzam za dušo in prava paša za oči. Nisem še uspela vsega pregledati, ma kar sem vidla je vse v stilu "kapo dol". Tale e-revija pa popolna zmaga! Kar tako naprej, ker rabimo tak par, kot sta vidve :)!

Nella pravi ...

Najprej čestitke nagrajenki, potem pa zahvala za vajin super projekt, upam, da mi uspe čimprej vse pogledat :) voščilnica pa very cute :)

Kristina pravi ...

Ojoj, še revijo sta naredili! Res carici - stokrat hvala. Medvedek z lončnico je pa še ena genialnih kombinacij starih in novih orodij. Čudovita voščilnica je!

Metuljčica pravi ...

Kje naj sploh začnem s čestitkami in pohvalami. Vajina ideja o e-reviji je genijalna. Prav vesela sem in vem da se bom večkrat k njej zatekla po pomoč. Hvala vama. Čestitke nagrajenki.
Tvoja voščilnica je prava paša za oči.

Tanja E. pravi ...

Čestitke in pohvale tudi z moje strani, odlični sta, vajine stvaritve prav tako! Hvala!
In tale voščilnica z medvedkom je ponovno čudovita, cotkana in prepoznavno tvoja, prijazen pozdrav, :)

Zvonka pravi ...

Vladka, sem že pri Tini napisala, da sta carici, ker sta nas oborožili s toliko koristnimi nasveti in idejami, za piko na i pa sta nam pripravili še e-revijo - hvala obema.
Čestitke izžrebanki Natali.
Voščilnica je pa itak super luštna, kako pa drugače. Lp

oldpunca pravi ...

Vidve sta svetovni! Hvala za vse krasne objave, za vse "finte" in trike in za tole čudovito spletno revijo. Je že na varnem na mojem računalniku. :-)) In hvala za današnjega ljubkega medvedka. Vračam mu medvedji objem. :-))

oldpunca pravi ...

Pa čestitke Natali. Se že veselim njenih izdelkov z orhidejami. :-))

Martina pravi ...

Cestitke pobjednici. Vama cestite za reviju, samo sam je prelistala, ali kasnije cu je prouciti. Svaka cast,napravile ste odlican potez. A tvoja cestitka je divna, to bez sumnje. :)
Lp, Martina

Maja pravi ...

Hvala obema za vse trike in ideje, ki sta jih prikazali. E-knjiga pa je še jagoda na smetani vsega skupaj!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

HVALA!!!! upam, da vsi slišite moj krik zahvale. A najprej sem hvaležna za ti dve krasni punci, ki sta po cm sicer majhni, a po duši izredno veliki. Pravi mali čudodelki sta in sem presrečna, da ju poznam, čeprav smo se zelo na kratko srečale, a zdi se mi, da se poznamo že od vekomaj...
Čestitam, čestitam in klanjam se vama.
Seveda pa še komaj dojemam, da sem ravno JAZ izžrebanka. Tako, da hvala, hvala, hvala, hvala...
a kot že poudarjeno- HVALA vama za vse lepe stvari, ki jih počenjata za nas.

Janja pravi ...

Vau še s spletno revijo sta nas pockljali :), hvala obema.
Medvedka si krasno umestila na prelepo ozadje voščilnice.
Čestitke tudi nagrajenki. Lp

VSE DOBRO pravi ...

Čudovitemu medvedku na čestitki dvigujem šapico v pozdrav :o)

Vse dobro ...

iris-irena pravi ...

vladka, pri tvojih voščilnicah mi vedno zastane dih!
čestitke izžrebanki!
lp

Unknown pravi ...

tale medo je tko kjuti:)))

moi pravi ...

Pravi mojstrici sta in lepo, da vama uspe realizirati svoje ideje. Tudi to je umetnost.
E-knjiga je prekrasna in jo bo vedno lepo prelistati, saj je noter veliko različnih tehnik in trikov.
Hvala vama.
Pa seveda tudi čestitke Nataši.