torek, 14. april 2015

Škatlica za čaj za novo domovanje

Lepa hiša v majhni vasici sredi zelenja je odličen prostor za bivanje in novopečeni priseljenci se brez dvoma zelo dobro počutijo v njej, saj smo se že ob prvem trenutku tudi me obiskovalke. Odprti in svetli prostori te navdajo z odlično energijo in če je še gostitelj pravi, je dan popoln. Pa še začinile smo ga z ustvarjanjem. Takšna je bila namreč ena izmed prejšnjih sobot in kot se spodobi, sem izdelala tudi majhno darilo - škatlico za čaj, ki sem jo naredila po Andrejinih navodilih (HVALA).
Na njej sem prepletla razne misli, ki so hkrati želje. O tem, da je dom tam, kjer je srce, lastniki dobro vedo in so to na veliko prenesli tudi v prostore:
Vse najboljše v novem domovanju želi ta stran škatlice:
Vsak dan naj glasno odmeva smeh in polni vaša srca z veseljem:
Vse sanje, ki jih boste tiho nosili v srcu ali pa o njih skupaj pletli zgodbe, naj postanejo resničnost:
Pogrešala vas bom v bližini, ampak vem da vam bo v novem domu še veliko bolje in prijetnejše, zato se zelo veselim za vas!
In če vas zanima o kom govorim, pokukajte sem ;)

23 komentarjev:

Valerija pravi ...

Krasna škatlica za čaj, spet si se zelo potrudila, kot vedno.

moi pravi ...

Ja, ta prekrasna škatla za čaj je samo še polepšala naš dom. Hvala Vladka.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

V redu bo , naša Moi je še živa, ker vidim, da je komentirala tvoj izdelek. Jo kar pogrešam.
Po Andrejinih navodilih res ne moreš zgrešiti izdelave škatle za čajčke. Ti si jo pa še okrasila neverjetno dobro. Res je krasna. čao

Andreja pravi ...

iiijoj Vladka, kako je lepa in čisto v tvojem stilu! Super si jo naredila in kuhinja bo sedaj res lepša :-))

Renata pravi ...

Krasna škatlica, tvoj barvni stil. Zelo mi je všeč.

Helena pravi ...

To škatlico smo pretipale in skoraj "poslinile" na vseh možnih kotih in ploskvah :), saj je resnično prava paša za oči in z mislimi balzam za dušo. Vse, kar si napisala o domovanju in tistih, ki imajo tam srce, drži.

Ne-Ja pravi ...

Fenomenalno si se potrudila in verjamem da ga bo Moi z veseljem uporablajla :). Zelo lepa škatlica s polno simbolike.

Metuljčica pravi ...

Se pridružujem Heleni, ta škatlica je res prava paša za oči. Lepo si zapisala, tudi same sem občutila isto. Našo gostiteljico bum tudi sama pogrešala, a sem vesela zanjo, saj vem da se bodo imeli lepo v novem domu.

Mojca pravi ...

ooooo tole je pa enkratno darilo in čisto v tvojem slogu! lp

Janja pravi ...

Čudovita je ♥. Lp

Maja pravi ...

Čudovita pozornost.

Klara pravi ...

Čudovito darilce, polno lepih misli in čisto v tvojem stilu. :)

NinaS pravi ...

Iz čajne škatlice je nastala prav fletna hiška. Čudovito in pozorno dailo.

Ustvarjalne sanje pravi ...

čudovita škatlica in super ideja

vilinke pravi ...

Ko si začela opisovati sem takoj pomislila na Moi ;) Mislim da si s to umetnijo prekosila samo sebe ;) Čudovitooooooo!!!

Nella pravi ...

Krasno vselitveno darilce.

oldpunca pravi ...

Plelep izdelek in tople besede si namenila novemu domovanju naše blog prijateljice. Sploh ni bilo potrebno veliko časa, da sem "odkrila", o kom teče beseda. :-)) Čudovita škatlica bo gotovo našla častno mesto v kuhinji novega domovanja.

Cvetoči travnik pravi ...

Že same škatlice so super, ampak ti si ji dodala prav poseben pečat. Je lepa in polno sporočilna, res tako dodelaš le ti. Škatlica bo sigurno imela posebno mesto v kuhinji.
Lep pozdrav, Andreja V.

Hali pravi ...

Kkašno krasno darilo s toliko lepimi mislimi. Moi in družinica bodo uživali še in še :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fantastična
lp :)

Janja Z. pravi ...

Čudovita škatlica (dišeča hiška) za čajčke.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

o krasno darilo :) takoj sem uganila komu je namenjena. zelo lepo si tole skombinirala. jo moram še 1x, 2x, 3x... pogledat... čao

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasno darilo. Škatlica je čudovita. In te misli... samo še pika na i.