petek, 3. april 2015

Pomlad ustvarjena za ustvarjanje - 10.dan

Čeprav je tole zadnja objava v dveh skupnih ustvarjalnih tednih, pa to ne pomeni, da je konec pomladnega ustvarjanja. Sploh ne, sedaj smo se samo dobro zagreli. Verjamem, da se ob novih dobrotah Najlepšega para vaše ustvarjalne ideje kar krešejo, videi pa naj vam bodo v pomoč, da preizkusite tudi kakšno novo tehniko. Če ste slučajno zamudile Tinine včerajšnje nasvete, jih najdete tukaj.
Jaz sem za konec svojega dela pripravila nekaj posebnega, saj veste "save the best for last" :) Tale izdelek mi je zelo ljub in idejo zanj sem dobila v trenutku, ko sem videla Tinine žirafe, saj me je dolgi vrat asociiral na meter. In to ni kar neki meter, to je pravi meter za merjenje višine otrok, ki je lahko tudi krasno darilo.
Zalepi ali obesi se na steno na višini malo nižje od 70 cm in otroci se lahko veselo postavljajo ob njega in se merijo. Ker je bilo težko ves postopek prikazat v videu oz. bi ta bil predolgi, sem vam prikazala izdelavo osnove in okraševanje ter kako lahko s pomočjo Tininih romantičnih okvirjev izdelate lepi rob na papirnatem traku. Nisem pa vas tokrat "mučila" z barvanjem izrezov in izdelavo fronte. kljub temu pa vam v videu posredujem tudi nekaj razlage na to temo. Naj že neham govorit, tukaj je video :)
Tako drage moje ustvarjalke. Naj vam zaželim lepe in blagoslovljene praznike. Če pa boste imele čas tudi za ustvarjanje, ste še vedno toplo vabljene na izziv ROŽE. Izdelke lahko prijavite vse do torka. V sredo pa le pridite znova naokrog, saj bom izžrebala eno izmed udeleženk izziva. In to še ni vse. V sredo imava s Tino za vas še eno posebno PRESENEČENJE! Se beremo!

Uporabljeni materiali:

Rezalne šablone Najlepši par/Rayher:
Pri veselih žirafah
Dekorativni rob 
Slonček 
Velike številke 

Štampiljke Najlepši par:
Pri veselih žirafah
- zvezdi iz seta Na nebu

Copic markerji: 
E77, E11, E17, E35, YR23

Ostali pripomočki:

škarje ali rezalnik za papir, lepilo ali dvostranski lepilni trak, 3D lepilne blazinice, Sizixx, moder, rumeni in beli šeleshamer, samolepilne lističe, štampiljko s pikami za balone

25 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Saj ne vem, kaj naj napišem. Čudovito darilo in tako izvirno, še najbolj pa me je presenetilo, da je v obliki voščilnice. Kapo dol za vse ideje tudi tebi in 100 x hvala za vse napotke...sem kot spužva, ki vsrkava vse to. S Tino ste se maksimalno potrudile, zdaj je pa itak vse na nas, kako bomo to znanje in napotke dodale svojim idejam in izdelkom. Hvala še enkrat in lepe praznike ti želim. (oooo kaj je lep(a)!!!!, ne morem se nagledat, pa te živalce, ki kukajo ven....tole bo za moje tamale)

Unknown pravi ...

Super ideja za darilo, tvoje čararije so pa vsakič znova prekrasne. In vse zgleda tako čisto - pri meni je vedno cela zmeda.:) Najlepša hvala za vso inspiracijo, ki sta jo s Tino delili z nami.

Keti's Projects pravi ...

Joj, super je. Izvirno in res čudovito darilo.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Ooooo Vladka, jaz se s to idejo spogledujem od začetka februarja (ko sem delala knjigco za Lovrota), a se je nikakor ne lotim.
Kako HVALEŽNA sem ti, da si mi pokazala način, kako jo izdelati. Zdaj pa ni druge kot,da probam. HVALA, HVALA, HVALA <3

Danica pravi ...

Joj Vladka, tole je pa kot nalašč zame :) Super si naredila merilni trak. To idejo si bom sposodila za mojo vnučko.
Najlepša ti hvala za to idejo <3
Lp Danica

Cvetoči travnik pravi ...

Kakšna fantastična voščilnica-merilni trak. Kako je izdelano sploh ne bom govorila, ker je itak super, ampak ideja je pa noro dobra in hudo uporabna. Hvala ti za vse tvoje izdelke, ki si jih delila z nami in upam, da s Tino to še kdaj ponovita.
Na koncu pa ti zaželim še lepe velikonočne praznike. Lep pozdrav, Andreja V.

Helena pravi ...

To malo čudo sem imela v rokah in občudovala z vseh strani in kotov :) Česa tako simpatičnega, narejenega iz papirja še nisem videla! Vladka, s to voščilnico - darilom, si presegla sama sebe. Ne vem, če boš lahko dala kdaj iz rok. Če že, pa bo to za prav posebnega malčka.

Mojca pravi ...

Joj tola objava ti pa kar pričara nasmešek na obraz, ker je izdelek res tako ljubek! Bravo, vedno znaš presenetiti. lepe praznike ti želim!

vilinke pravi ...

Fenomenalnooooo ;)le kje jemlješ ideje ;) hvala za vse napotke ;) tudi tebi želim-a lepe praznike!!!

oldpunca pravi ...

Izvirno, ljubko in čudovito! :-)) Hvala za natančna navodila. Popolnoma navdušena sem nad tem izdelkom. :-))
Želim ti lepe praznike.

Zvonka pravi ...

Prečudovito si tole izpeljala in meter je poln krasnih dodatkov in izpade fantastično.

helena pravi ...

Fantastično!!!

Valerija pravi ...

Uau, čudovito. Na prvi pogled voščilnica, nato pa te preseneti cel meter... popolno dodelan, poln krasnih dodatkov... Brez besed, kapo dol. In hvala za vse videe polne dobrih idej in napotkov.

Nena pravi ...

super ideja in čudovita izvedba

Janja pravi ...

Tole je prava poslastica za konec.
Čudovito ♥♥♥.
Hvala, za vse filmčke, ki sem si jih z veseljem in zanimanjem pogledala v dveh ustvarjalnih tednih. Lp

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako ljubko in lepo narejeno! Čisto sem raznežena ;) Prava mojstrica si, ni kaj!

Tanja E. pravi ...

Draga Vladka, kapo dol, v preteklih objavah si pokazala ponovno toliko tvojih čudovitih stvaritev, ki so v en sam super navdih. Hvala!!!! LP:)

Hali pravi ...

prekrasna ideja in izvedba itak uauuuuuuu

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Iiii, kako čudovit meter! Voščilnica-meter je najlepši meter, kar sem jih videla. Ko bi ti vedela, koliko različnih metrov je že viselo na naših vratih, pa mi ni bil nobeden tako všeč kot tale. Ampak, tega bi bilo škoda obesti na vrata, ta je za v okvir :)))
Hvala za vse, neprecenljiv dragulj.

Ne-Ja pravi ...

Izvirno, umentiško, noro dobro... res ideja, da jo vikaš in prekrasno darilo vsakemu malčku :)

VSE DOBRO pravi ...

Prelepo in teta domišljija te močno, močno objema :o)

Vse dobro ...

moi pravi ...

Izdelano v nulo in s toliko detaili, res ne vem če bi kaj takega dala iz rok.

moi pravi ...

Izdelano v nulo in s toliko detaili, res ne vem če bi kaj takega dala iz rok.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Usta imam do tal... Zdaj pa uspem povedati samo še iiiiiii.... Čudovito!!! Žal mi je, da se nisem mogla pridružit. Lp

SaraS pravi ...

O čudovito! Kako noro dobra ideja in še boljša izvedba! Nadvse simpatično in res lep izbor barv.