torek, 28. april 2015

Spomladanska scena/Peaceful Spring Scene

Najprej prav prisrčna hvala za vse izčrpne in lepe komentarje, ki jih puščate pod objavo s pregledom mojih šestih ustvarjalnih let. Res sem bila ganjena ob vseh vaših besedah in pohvalah. Lepo je biti en pomemben del naše ustvarjalne sfere in jaz se bom še naprej trudila, da svoje znanje in izkušnje delim med vas. Z objavami pa hitim naprej in se tokrat posvečam novi izdaji SC šablon pod imenom Victorian release. Ta izdaja je nekoliko drugačna in bo navdušila predvsem tiste, ki ste bolj romantiki po duši. Jaz pa sem se odločila narediti eno pomladno sceno:
Ozadje sem ustvarila tako, da sem eko karton najprej na hitro pobarvala z Walnut Stain in Vintage Photo distress inkoma in čez prevlekla Chalky Finish barvo. Da sem pridobila nekaj strukture, sem uporabila eno izmed gumjastih štampiljk in ko je bila barva še mokra sem poštempljala po njej, ne da bi na samo štampiljko nanesla barvo. Štampiljka je ponekod barvo "pobrala" iz papirja in ustvarila efekt, kot bi bil les oguljen. Ko se je posušilo, sem papir narezala na trakove, da sem dobila izgled desk in jih še dodatno posenčila ob robovih.
Klop in okvir sem izrezala in črnega foto kartona in ju prevlekla z Enamel Accent črno barvo, ki doda malo sijaja in dimenzijo. Želela sem namreč doseči bolj metalni videz. Ob tem sem potrebovala še nekaj zelenja, ki sem ga izrezala s pomočjo dveh šablon: Butterfly Flourish Vine in Flourish Vine. rdeče drobne cvetove pa sem vzela tej šabloni. Na notranjost okvirja pa sem z belo blazinico odtisnila napis in ga ob robovih posenčila, da sem dobila videz table. Zdaj pa samo še potrebujem eno takšno klop v realnosti, da se vsedem z eno dobro knjigo v rokah in uživam v miru in v lepem vremenu.
Hi, all! Today is time to use dies from new Victorian release. If you are romantic soul, is this release perfect for you. I decided to create a peaceful spring scene. For the background, I've colored some paper with Walnut Stain and Vintage Photo Distress inks first and then also with white color to create this wooden look. Elegant Frame and Bench are cut out from black cardstock and colored with black Enamel Accent. This gives some shine and more metallic look. Then I needed a little greenery, so I used Butterfly Flourish Vine and Flourish Vine dies and colored die cuts with green Distress Ink. Little blossoms are cut out with Bunny Stuck in Flower Pot die. Now I just need the same real bench and good book in my hand to relax a little bit. Have a great day!

Lep dan vsem skupaj in vsem dopusnikom želim en krasen dopust. Naj vam slabo vreme ne pokvari prostih dni.

22 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, čudovito. Tvoji dodatki so tako realistični, da sem mislila, da je tvoja klopca res kovinska in deske tako dodelane. Super je! Bravo!

Helena pravi ...

Podobne klopi se tudi sama ne bi branila, le da bi ji dodala kakšno fajn mehko blazino :)
Vladka, super ozadje in hvala za opisan postopek.
Voščilnica kar kliče k počitku ...

Metuljčica pravi ...

Se kar podpišem pod Helenin komentar, zdaj sem čisto padla v spomladansko urejanje in sem potem tako zbita, da komaj čakam da se zleknem na klopco. Prelepa spomladanska scena.

Unknown pravi ...

Prvo moram pohvalit izgled desk oz. ozadje ki si ga ustvarila :)) Zelo, zelo je lep, čista desetka ;-) Zelo mi je všeč tvoja voščilnica , všeč pa mi je tudi kako si skombinirala vse te šablone :) Skratka voščilnica je PREČUDOVITA :))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fenomenalna je, se lahko pridem malo usest na klopico?
lp Tamara

Andreja pravi ...

Sonček počasi že pripeka (sicer ne te dni :-)) ampak postaja vse topleje in nihče se ne bi branil klopce na lepem mestu, kot je na tvoji voščilnici .-)

Mojca pravi ...

oooo kako mi je všeč okvirček in krasna postavitev vejic! res lepo! lp

oldpunca pravi ...

Tudi sebe si z lahkoto predstavljam na tej klopci z dobro knjigo v roki. :-) Čudovito si ustvarjala. Okvirček z videzom table mi je zelo všeč, popolnoma pa sem navdušena nad "lesenimi" deskami.

Cvetoči travnik pravi ...

Pomladna scena je super, ampak deske na steni,kot bi jih potegnila s stene:))Resnično delujejo kot prave.
Razveseljuj nas še naprej. Lep pozdrav, Andreja V.

Tina Z. pravi ...

dovršena, popolna, romantična ... in vsi bi radi uživali na klopci :))

Hali pravi ...

Tudi mene je prijelo , da sedem s knjigo na toplo sonce, se prepustim sončnim žarkom in ptičjemu petju. Čudovita je, sploh ozadje iz desk je perfektno!

helena pravi ...

Ne morem se nagledati kovinskega videza klopi in table, kot čisto taprava kovina. Za dile si pa itak mojstrica :); voščilnica je vrhunska.

Marija pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Sicer se pa močno strinjam s komentarji mojih predhodnic... knjiga, toplo sonce in en sam užitek.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole ozadje je res prekrasno in tako realistično, da je res videti, kot da je vsaka dilca posebej položena ena v drugo. Videz kovinske klop in table pa, ... da sploh ne govorim. Krasno. čao

Janja pravi ...

Kako lepo si obdelala klopco in okvir pri tabli. Čudovita voščilnica je. Lp

Maja pravi ...

Bi se pasalo vsest na eno takšno lepo klopco na sončka in z debelo knjigo v roki:)

vilinke pravi ...

Čudovita je ;) v izdelavi ozadja- desk pa si že prava mizarka ;) čudovita klopca zdaj nam še manjka samo lepo vreme ;) lepe praznike ;)

Danii pravi ...

Čudovita je :-)
Bi se kar usedla na tole lepo klopco in opazovala naravo :-)
Lp Danii

Danica pravi ...

Vladka hvala za opisan postopek izdelave ozadja, res je fenomenalno. Klopca bi mi pa kar prav prišla :)Čudovita voščilnica.
Lp Danica

Marjeta pravi ...

Tvojih voscilnic se ne morem nagledat. Skrivajo polno tehnik in raznih dodatkov -kombinacijo sablon. V tem si prava mojstrica.

Marjeta pravi ...

Tvojih voscilnic se ne morem nagledat. Skrivajo polno tehnik in raznih dodatkov -kombinacijo sablon. V tem si prava mojstrica.

Ne-Ja pravi ...

Tebi res uspe narediti voščilnico tako da se vsi samo slinimo in razmišljamo kako ji je pa ta efekt uspel... Deske so izpadle svetovno in tudi ajz se nebi branila sedeti na taki klopci z dobro knjigo v roki :).