sreda, 1. april 2015

Pomlad ustvarjena za ustvarjanje - 8.dan

Marec je pomahal v slovo in odpiramo vrata aprilu, hkrati pa odpiramo tudi 8 okence na Pomlad, ustvarjena za ustvarjanje "koledarju". Jaz še vedno ostajam pri orhidejah. Tokrat sem skombinirala štampiljko in šablono.
Prvič sem tudi barvala na eko karton in tokrat sem preizkusila kako se pri tej tehniki obnese kombinacija bele tempere, distress inka in ink pad blaznice. Poleg tega sem sama sebi uresničila željo in orhideje pobarvala v modro, saj so mi takšne v živo res nekaj posebnega. Poleg tega pa si lahko v videu ogledate tudi, kako izdelati ozadje s štampiljko, ki je sicer namenjena da na voščilnico odtisnemo misel ali voščilo. 
Še vedno lepo vabljene, da sodelujete v izzivu tega tedna na temo ROŽE. Svoje izdelke lahko prijavite tukaj. Za danes se od vas poslavljam in hkrati obljubljam, da vas v petek ne bom morila z barvanjem, ampak vam pokažem nekaj čisto drugega. :) Jutri se pa znova beremo pri Tini.
Pripomočki Najlepšega para, ki sem jih tokrat uporabila pa so:
Šablone Najlepši par:

Štampiljke Najlepši par:
- Hvala 

Pripomočki za barvanje: 
Broken China Distress Ink, temno modra barvna blazinica in bela tempera

Ostali pripomočki:
Versa mark blazinica, fini beli prah za embosiranje, grelna naprava ali pištola za embosiranje, škarje ali rezalnik za papir, čopič, lepilo ali dvostranski lepilni trak, kozarec z vodo, akrilni blok, eko karton ali osnovo za voščilnico v eko kartona, beš ali svetlo rjavi odtenek barvne blazinice za odtise v ozadju, samolepilni listič

21 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Vladka še ena čudovita objava! Prav vse sem si ogledala, ampak časa ni za komentrje :(( Zelo všeč mi je ozadje in 3d orhideja. Prelepo! Pozdravček, Jana

Janja pravi ...

Prekrasna voščilnica. Ozadje iz eko kartona mi je še bolj všeč, ker pride lepši kontrast. Lp

ana pravi ...

Zelo mi je všeč ozadje!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Prekrasna je! Čisto si me navdušila za tale dva kompletka orhidej ... ne vem, kako dolgo bom še zdržala ... :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

NEVER ENDING STORY (nikoli dokončana zgodba) ...bi lahko dala skupinsko ime vajinega (+Tina) bloga. Vsakič ponudiš še eno pikico v mozaiku slike, ki mi je še neznana. Hvala tudi za to. čao

moi pravi ...

Res krasno si se spomnila in barvala z belo na ekokarton. Zelo lepo pride in vse si nazorno prikazala.

Keti's Projects pravi ...

Čudovito. Super ideja, da na barvasto podlago najprej "pobeliš" motiv.

Helena pravi ...

Vladka, tudi orhideje na današnji način, so fantastične. Resnično mi je zelo všeč kombinacija odtisnjenega in izrezanega motiva. Prav posebno pa je tudi ozadje. Zanimivo, kako lahko na preprost način nekoliko popestriš ozadje.

Klara pravi ...

Zelo všečno... :))

Hali pravi ...

Krasne kombinacije.. sem prav razmišljala zadnjič, kako bi skupaj pasali izrezane in naštempljane orhideje :-)

SaraS pravi ...

Super voščilnica. Kombinacija eko in bele je preprosto čudovita, pa tudi sama orhideja... res lepa. Hvala ti!

Kirena pravi ...

Prelepo. Vse paše skupaj.

oldpunca pravi ...

Ponovno prekrasen izdelek. :-) Všeč mi je barvanje na eko karton. Tako lepo si vse prikazala in razložila, da me že srbijo prsti. :-))

Metuljčica pravi ...

Kako lep nas razvajata. Seveda spremljam vse čudovite objave. Čudovito si kombinirala izrez in štampiljko. Ozadje je dodelano in nastala je prelepa cvetoča voščilnica.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Hvala tudi tebi, ker si.
Hvala za navdih, opogumljajoče besede.
Čudovita voščilnica
lp Tamara

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Čudovita. Lepe barve si izbrala, deluje tako skladno in nežno. Vladka, hvala :)

Ne-Ja pravi ...

Vladka tele modre orhideje so popolna zmaga :). Hvala za tako nazoren pirkaz barvanja - obvladaš, ni kaj! Voščilnica je dih jemajoča, napis v ozadju pa poudari nežnost in eleganco orhideje.

Ne-Ja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
VSE DOBRO pravi ...

Nežna in z globokim sporočilom ...

Vse dobro ...

Trenutki kreativnosti pravi ...

Sem si ogledala video in lahko povem samo- kapo dol. Voščilnica je čudovita. Ob priliki poizkusim. Hvala in lp.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Sem si ogledala video in lahko povem samo- kapo dol. Voščilnica je čudovita. Ob priliki poizkusim. Hvala in lp.