petek, 3. november 2017

Ko me insprira #61 - PRAZNIČNO OBARVAN ŽEPEK

Lepo pozdravljene v novem izzivu, ki napoveduje, da smo stopili v nov mesec in kot bi pihnil bo tukaj Božič. In ker nama s Tino misli že poskakujejo proti koncu leta, sva tokratno inspiracijo obarvali praznično. Tukaj je moj žepek, ki sem ga okrasila z različnimi zelenjem in nepogrešljivo božično zvezdo, ki sem jo tokrat pustila kar belo:



Vendar preden nadaljujem, naj se še nekoliko pomudim pri tokratni inspiraciji. Gre za Natašino poročno vabilo v čudoviti belo-rdeči kombinaciji in ki se skriva v žepku. Prav v slednjega se je Tina še posebej zagledala in se odločila, da naj bo praznično okrašen.


Pri sami obliki sem se se kar strogo držala inspiracije. Izrezala sem 2 pravokotnika s šivi in enega prerezala na pol, da mu služi kot žep. Slednjega sem poštempljala s štampiljko v imitaciji lesa in vse vogale posenčila z Vintage Photo distress inkom. Prav tako sem si izrezala foto dekoracijo na katero sem nalepila kar nekaj zelenja in cvetov, ki sem jih izrezala s Tinino novo šablono in jih pobarvala z distress inki. 



Ko sem vse skupaj zalepila, sem posegla še po beli temperi in jo prav nemarno razmazala po celotem izdelku. Za piko na i pa nekaj barve še poškropila s čopičem, da sem dobila videz zasneženosti. V sam žep sem nato dodala tag, ki sem ga prav tako ob robovih posenčila in mu dodala pikico zelenja. V ospredje pa sem postavila še napis "Vesele praznike". 



Kot smo zdaj že navajani, tudi tokrat Tina podarja bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para


Prijavite se lahko na njenem blogu vse do 17.11.2017. 

Preden pa se za danes poslovim in vam zaželim krasen vikend, pa naj vas povabim še na obisk k Tini, da skupaj pogledamo kakšen žepek je ustvarila ona in kaj je vanj skrila.

24 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, tvoja "nemarno razmazana " voščilnica je čudovit zimski šopek, lepo zasnežen in v svoji praznični barvitosti z lahkoto spregledaš, da ni svež:). Pozdravček k tebi, Andreja

Tina pravi ...

Jeeeej, kako krasen šopek!!! Prav vsaka vejica in cvetka je tako zelo lepo obdelana. Prava poezija...

VEANA R. pravi ...

Čudovito praznično....Kar zapelje nas v prelepo zimsko vzdušje, ki prihaja❤

Klara pravi ...

Uau, popolna je! Tudi jaz bi rada znala tako lepo razmazati, da bi vseeno vse izgledalo tako kot je treba :)!

Maja pravi ...

Waw, kako lepo si sestavila vse to zelenje!

Majda pravi ...

Kako imeniten izziv in vaši navdihi tako čudovita inspiracija! Prazniki kar sijejo iz tvojega žepka, kaj sijejo - žarijo!
Vladka tudi tebi - krasno krasen vikend, naj traja po polžje ;-)
Majda

Moje drobtinice23 pravi ...

Uuu, čudovito okrašen žepek. Čudovito zelenje mu daje res popolen videz. Enako želim tudi jaz tebi en krasen vikend.
Lp Danica

Keti's Projects pravi ...

Krasna. Sem bila malo brez inspiracije za mojo novoletno škatlo, zdaj pa dobila par idej pri vaju s Tino in pri Vanji, ki nas tudi pridno vsakodnevno inspirira z novoletnimi voščilnicami.

Nataša pravi ...

Čudovita je, prav vse na njej mi je všeč:)
Vesela sem, da so vama bila prav moja vabila za inspiracijo :)

Goga pravi ...

Krasen žepek, takoj mi je prišlo na misel, da bi bilo fino letos s takšnim žepkom okrasiti praznična darila. Mi bo uspelo ?? Že štejem..
Enega zagotovo izdelam, kar predolgo vaju zanemarjem.
Lp Lili

Biljana pravi ...

Kakšen žepek!!!! Tako dodelan do potankosti!!! Na njemu si človek lahko oči spočije.

Metuljčica pravi ...

Tvoji izdelki so res prepoznavni. Čudovito delo, dovršeno... Zelenje in cvetje žepek naredita še posebno prazničen.

moi pravi ...

Čudovita je in izziv krasen. Bo treba kar takoj z idejami na plan.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Če se še tako trudim biti nemarna pri takem belem packanju je rezultat samo nemarnost in nič drugega. Kaj naj še dodam....juhuhu da ste se vrnile z izzivom, ta je več kot fajn, samo razmislit je še potrebno s čim naj vaju "obdarim". Tvoja obdaritev je prekrasna.

Valerija pravi ...

Uau, prekrasna je. Tako lepi izrezi in svetovna barvna kombinacija.

Andreja pravi ...

Čudovit izziv sta izbrali in ti si naredila krasen žepek :-)) Všeč mi je zimski šopek; lepo si ga obogatila. Prejšnji izziv mi je ušel, tokrat se potrudim, da ga ulovim .-)

Zvonka pravi ...

Prekrasno si okrasila svoj žepek, čudovito izgleda.

oldpunca pravi ...

Čudovito si okrasila žepek. Tvoje pacanje z belo tempero me vedno navduši. Super izziv sta nam pripravili. :-)

Helena pravi ...

Čisto v tvojem prepoznavnem, meni tako ljubem, stilu :) Krasno si naredila ta božični aranžma iz Tininih šablon.
Med vikendom sem že kravžljala možgančke in se lotila vajinega izziva.

helena pravi ...

Haha, sem že močno pogrešala tvoj prepoznanvni stil izdelave voščilnic, zdaj si me pa spet pošteno podkurila s to krasotico. zanimiv izziv in upam, da mi uspe narediti kaj na to temo:)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prava paša za oči. Zelo lepa predstavitev žepkastega izziva, upam, da se vam tokrat pridružim
lp Tamara

Hali pravi ...

Prekrasno, samo gledam in gledam ter občudujem... Noro mi je všeč!

Janja pravi ...

Z eno besedo .... čudovito ♥.

ArtMBR pravi ...

Ojoj, kako je pa to lepo!