sreda, 22. november 2017

Mala šola prazničnega ustvarjanja - osma učna ura - barvanje na eko karton


Tokrat sem zadala sama sebi izziv in sicer barvanje na eko karton z distress reinkerji. Za slednje sem se odločila zato, ker so zelo pigmentirani in jih ni potrebno kaj dosti mešati z vodo, saj so v tekočem stanju. Sem jih pa za vaju predhodno preizkusila na akvarelnem papirju in kako zgleda na obeh izdelkih, si lahko pogledate na tej fotografiji:


Če vas pa zanima kako je potekalo barvanje na sam eko karton, pa ste toplo vabljene k ogledu videa:



Domača naloga je tudi tokrat opcijska in se glasi kot naslov - barvanje na eko karton. Ni pomembno kakšen medij uporabite za barvanje, samo da barvate na tovrstnem papirju. Svoje izdelke lahko prijavite tukaj


Hvala za ogled in se beremo znova v petek s Tinino učno uro.

12 komentarjev:

Helena pravi ...

Perfektno. Obe različici sta me navdušili in bi se med njima kar težko odločila. Obe imata svoj čar in lepoto. Motiv na akvarelnem papirju je bolj intenziven, na eko pa deluje topleje.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Toooo, lepo konkretno rečeno kaj moramo delat. Ej, al smo šele v mali šoli!!!!! in ne na faksu!!!!
Tega še ni bilo, da bi barvale na eko papir, tako da bo ta naloga kar dobrodošla, da se spopademo tudi s tem. O barvanju pri tebi ne bi, saj je vedno lepo, bom pa tokrat omenila bele packe s tempera barvo, vse skupaj lepo poživi, še božična je lepša ob teh belih pikah....

moi pravi ...

Krasni sta obe, tako na beli osnovi kot na eko papirju. Hvala za vse nasvete glede barvanja na eko karton, saj le ta ni najbolj primeren za akvarelno barvanje, si pa dokazala, da se da.

oldpunca pravi ...

Pred časom sem se že ukvarjala z barvanjem na eko karton, pa sploh ni bilo enostavno. Hvala za nazorni prikaz in vse nasvete. Nikomur ne povej, ampak meni je zvezda na beli podlagi za pikico lepša. :-)) Sta pa obe čudoviti.

Moje drobtinice23 pravi ...

Joj Vladka, mi je zelo žal vendar, če dovoliš bi tudi jaz naredila voščilnice kot si jih ti. Tako zelo so mi všeč! Lepo lepo in še enkrat lepo!

ArtMBR pravi ...

Ker je letos pri meni IN eko krton, sem zelo pozorno pogledala tvojo prezentacijo. Tudi jaz se strinjam, da je potrebno za njegovo uporabo imeti malo poguma.

Tina pravi ...

Vladka, sem včeraj takoj sprobala :-)))), ker si me čisto navdušila. Tvoje so krasne, jaz pa si moram verjetno nabaviti reinkerje :-))).

Hali pravi ...

O kako lepi sta. Se strinjam, vsaka ima svoj čar in upam, da se mi končne uspe spet posvetiti domačim nalogam :-)

Marija pravi ...

Najprej hvala za super video vodič. Sprva mi je v oči padla bolj prva na belem papirju, potem pa ob videu nisem bila več prepričana katera je lepša. Skratka, obe sta krasni in upam da mi bo uspelo poskusiti izpeljati izziv.

Janja pravi ...

Ponovno dva prekrasna izdelka in zelo dober video vodič. Lp

Tina Z. pravi ...

prekrasno, skoraj neverjetno intenzivne barve na eko kartonu, kar ne morem verjeti. obe sta paši za oči in pravi mali mojstrovini!

VEANA R. pravi ...

Nevetjetno lepi sta obe voščilnici! Koliko novega v mali šoli....in eko usmerjeni ! BRAVO punci 🌞😁😘