petek, 17. november 2017

Mala šola prazničnega ustvarjanja - šesta učna ura - papirčkanje na blago


Petek prinaša že šesto šolsko uro in Tina vas bo danes obdala z blagom: "Zima je čas, ko se radi ovijemo v kaj toplega in zakaj ne bi tudi naših voščilnic nekoliko ogreli z mehkim blagom. V današnjih videih si lahko ogledate dve ideji za uporabo blaga na naših prazničnih izdelkih."


Kaj je rekla 2 ideji? Wohooo, tukaj je druga in to venček, brez katerih jaz tako ne morem :)


Dva izdelka torej pomenita 2 videa, ni boljšega za konec tedna. Najdete ju tudi na Tininem blogu in pa na youtub-u (video 1 in video 2)Pa še vikend je pred nami, ko se boste lahko lotile tudi domačih nalog :) 

Tokrat se ta glasi - uporaba blaga 



Zdaj že veste, da lahko svoje izdelke prijavite tukaj.

Želim vam čudovit vikend in se znova javim v ponedeljek z novim Tinin videom. 
Pa da ne pozabim, drage moje, pridno klepetajte na jutrišnjem srečanju in se obilo nasmejte ter imejte lepo. Pa ne preveč zapravljat ;) Škoda, da me ne bo zraven, vsekakor pa bom mislila na vas.

6 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, super ideja. Te rožice iz blaga res zgledajo krasno!

ArtMBR pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
moi pravi ...

Tina je z vsemi žaubami namazana in kar niza ideje. Upam, da mi še pravočasno uspe narediti nalogo ;)

oldpunca pravi ...

Zdelo se mi je, kot čarovniški trik, ko je Tina rezala blago. :-) Verjetno sem ravno zaradi tega takoj sprobala. Pa ni trik. Samo navodilom treba slediti. :-)

Metuljčica pravi ...

Joj Vladka, kakšna ideja, prav nekaj posebnega. Kdaj bom jaz to vse sprobala sicer ne vem, ampak res sta super, tvoj tagec in tvoj venček sta me več kot navdušila in to na blagu....Vauuuu

VEANA R. pravi ...

Tina TOP ideja ! In tako lepa struktura pride...in toliko starih rjuh doma za "ponucat"....lahko začnem kar slike delat, ne samo tagce ! Hvala za delavnico v Kopru💖 V živo si carica !!!