sreda, 15. november 2017

Mala šola prazničnega ustvarjanja - peta učna ura - praznični tag


Brez tag-ov tudi letošnje praznike ne bo šlo. So nepogrešljiv spremljevalec daril ali so del voščilnic, ali pa jih lahko uporabite za namizno dekoracijo, kot je moj letošnji namen.


Tako vas toplo vabim k ogledu današnje učne ure, ki sem jo pripravila za vas. 




In tako kot je današnji izdelek poimenovan, naj bo tudi domača naloga - praznični tag


In vse pridne učenke, ki boste nalogo tudi opravile, jo lahko prijavijo tukaj in se potegujete za nagrado, ki bo podeljena kar 3x in to je bon za nakup izdelkov Najlepšega para v vrednosti 25€. Wohooo!


V petek pa znova vabljene k ogledu Tininega videa. Pa lep pozdrav.

15 komentarjev:

Helena pravi ...

Uh, se mi bodo vlekle ure v službi, preden bom lahko prišla domov in se lotila domače naloge.
Vladka, čudovita taga, primerna za pogrinjek, dodatek k darilu ali celo kot mini darilce. Barvna kombinacija, ki je za božično-novoletne praznike vedno primerna. Zelo lepo!

Tina pravi ...

Takšna poslastica na mizi, je VELIKOOOO bolj slastna kot kakšna pečenka :-)))) Izjemno lepa taga....

MOJCA BOŽIČ pravi ...

No, hvala bogu...danes pa KONKRETNO rečeno, kaj je za domačo nalogo....pri ostalih štirih sem tipala (pa upam, da nisem edina, ki je tak bumbar, da ji iz prve ne potegne, kaj je potrebno naredit....če pa sem...žal, priznam, kriva, pa še bumbar za povrhu)).
Tagci so vedno bolj moderna stvar in lepo, da ste izbrale ravno to. Tvoj pa...klasika in tako TVOJ, da ne potrebuje nobenega podpisa....Samo še pripis...lep, kot vedno. Veselo na delo...eh, to bo mala malca!!!! Lepo bodi in res škoda, da se v soboto ne vidimo.

helena pravi ...

Zdaj je pa res že skrajni čas, da začnem drgniti klopi v mali šoli. Takim izzivom se pa res ni mogoče upreti, še manj pa čudovitim izdelkom, ki tam nastajajo. Superca!

Moje drobtinice23 pravi ...

To domačo nalogo bom pa z veseljem delala :) Okrasitev taga je pravi relaks.
Super krasno dekoracijo za na krožnik si naredila.
Všeč mi je ZELOOOOO!!!

moi pravi ...

Se strinjam z Mojco. Tag je tako tvoj, da ne rabi podpisa. In tudi če bi natančno tako delala, kot ti, mi ga ne bi uspelo narediti tako lepo.

Super domača naloga, se je že veselim ;)

ArtMBR pravi ...

Moi mi je stavek iz ust vzela: Tako tvoj, da ne rabi podpisa. In pod TVOJ mislim : tako zelo lep.

Janja pravi ...

Kot vedno, zelo zelo lepo. Lp

Valerija pravi ...

Čudovito si to naredila. Zelo mi je všeč!

Majda pravi ...

Hočem vikend, zdaj takoj, ker sem v zaostanku z domačimi nalogami ... pa popravljam enkice, dvojkice, trojkice kot učiteljica, a srce me vleče za mojo mizo v vlogi učenke ...
Prelep je tvoj tagec, hvala - spet, za navdih, Majda

oldpunca pravi ...

Krasna tagca si nam pokazala, Spet sem imela našpičena ušesa in široko odprte oči. :-)

Cvetoči travnik pravi ...

Joooj, že peta naloga, jaz pa v zaostanku:(. Ampak na našem "Ministrstvu" je trenutno toliko dela, da enostavno ne uspem vsega postorit:))). Se pa strinjam z Mojco; pri delanju domačih nalog tudi sama potrebujem točno določeno kaj narediti in danes sem to zakapirala:). Lep tag, tako čudovito narejen "po tvoje", navdušena. Žal mi je, da se ne vidimo, upam, da bo prilika preje kot čez leto dni. Pozdravček in objem, Andreja

Maja pravi ...

No, tole je pa hudoooo dobro!

Metuljčica pravi ...

Pogrinjek, kako sem se jaz letos ukvarjala s tem, ti pa narediš takšno krasno objavo in me več kot navdušiš. Bravo za tako krasen tagec.

VEANA R. pravi ...

Mnjami! Jaz bi v tagec zrla cel večer in ne bi sploh občutila lakote...🥂💖🤗