sreda, 8. november 2017

Mala šola prazničnega ustvarjanja - druga učna ura - jesensko sadno tihožitje


Drage moje, z največjim veseljem se v vlogi učiteljice znova vračam v Malo šolo prazničnega ustvarjanja. Ravnateljica Tina vam je v prvi učni uri prikazala izdelavo zimskega sadja, jaz pa sem še pod vplivom jesenskih barv in sem za vas pripravila jesensko sadno tihožitje.


Znova bomo veliko barvali, predvsem pa sem vam želela v današnjem videu pokazat, da lahko uporabite različne medije za barvanje, od akvarelnih barv do copic markerjev in distress inkov in da to prav nič ni moteče na končnem izdelku. Prav nasprotno, daje vam še več svobode. Lepo vabljene k ogledu:



Domača naloga ni obvezna, če pa se je vendarle lotite, pa ste vabljene, da svoje izdelke prijavite tukaj.


Se vidimo v petek, ko bo pred kateder znova stopila Tina

14 komentarjev:

Helena pravi ...

Vladka, čudoviti jesenski tihožitji. Barve so osupljive.
Fajn je bilo pogledati tudi video in med drugim videti, kako imaš kaj shranjeno :)

Aleksandra pravi ...

Polno idej o nastanku umetnije. Postopki so zelo nazorni. HVALA! Pozdravček Aleksandra

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Človek bi kar pojedel to sadje. Zelo dovršeno narejeno.
Hvala za napotke in prikaz
lp Tamara

moi pravi ...

Vladka, tvoje sadje kar oživi, ko ga tako lepo pobarvaš in osenčiš in s ponosom povem, da sem srečna prejemnica te lepotičke.
Hvala za video s katerim se prikradem v tvojo ustvarjalnico med ustvarjanjem in ti lahko gledam pod prste. Imaš pa tudi zelo prijeten glas (sem ugotovila, da nismo vse za vse ;) in te je fino poslušat.
Aja, zdaj, ko smo že v 5.r. bi te pa morale vikat kaj? :)-

moi pravi ...

Ja in škatlica za barve, genialna ideja ;)

oldpunca pravi ...

Draga Vladka, z največjim veseljem sem sedela v prvi klopi MŠPU in občudovala tvoje krasno barvanje in sestavljanje jesenskega tihožitja. Moje "oko sokolovo" pa ni spregledalo niti tega, kako domiselno imaš urejene pripomočke. :-)

Janja pravi ...

Vladka, zelo nazorno in lepo. Voščilnici sta odlični. Lp

VEANA R. pravi ...

Vladka WOW! Prekrasni voščilnici si ustvarila! In to sočno sadje in te žareče barve 💛...Hvala za vse pokazano in hvala, da nad spustiš v svoj kotiček.🍏🍐🍎

Tina Z. pravi ...

ja, res, prava umetnica si, nekaj neverjetnega je to tihožitje in krasen video!

Tina pravi ...

Kako toplo krasen je tvoj aranžma in kako zelo nazorno si nas naučila...ko bomo velike, bomo Vladke :-).

helena pravi ...

Vse kar bom leporečila je čisto odveč. Na kratko - fantastično!!!

Valentina B pravi ...

Jesen vedno nekako povezujem s tvojim ustvarjanjem. Vsakič znova me tvoje jesenske barve in toplina, ki jo oddajajo voščilnice izpod tvojih prstov navdušijo in osupnejo. Čudoviti, prečudoviti sta tvoji jesenski tihožitji! Hvala, ker nas spustiš v svojo ustvarjalnico in z nami deliš zaklade znanja ter nasvetov iz tvoje ustvarjalne skrinje.

Andreja pravi ...

Prav lepo te je bilo poslušati in gledati :-)) Krasen video!
In seveda čudovite jesenske voščilnice. Sadje je res kot da bi bilo resnično. Super si ga pobarvala in senčila in prav tako listke.

Damjana pravi ...

O, uau, kako čudovita jesenska voščilnica. Najlepša hvala za ta prikaz. Pozdravček. D.