četrtek, 9. februar 2017

Jagodno listje in cvet na lesu

Še ene voščilnica, ki je nastala pred kratkim v iskanju inspiracije in hkrati ustreza tokratnemu izzivu Ko me inspirira, kjer se poigravamo s paus papirjem. In sicer sem ponovila vajo te voščilnice, le da sem cvetove in zelenje nadomestila z jagodnimi listi in cvetom. 


Spodnji del akvarelnega papirja sem odtrgala in v ozadju prilepila trak paus papirja z zlato embosiranim napisom. 


In ker mi je od današnje voščilnice ostal še en cvet in od tiste iz izziva, pobarvano zelenje sem nato ustvarila preprosto zahvalnico, ki sem vam jo najprej pokazala. Tukaj so vse tri na kupu:


Vikend se počasi približuje, uživajte v njem!
In toplo vas vabim na tokratni Ko me inspirira izziv. Paus papir v roke in veselo ustvarjanje! :)


21 komentarjev:

moi pravi ...

O, kako lušno iskanje inspiracije. Lepe so vse tri, tako nežne s temi jagodnimi cvetovi in mini cvetkami. Na vrtu pa še nekaj časa jagode ne bodo cvetelo, pri nas spet sneži. 🙁

Kajcyika pravi ...

waw kako je lepa. Prav vsakič me navdušiš!

Majda pravi ...

Še ena krasna je nastala Vladka. Zelooo mi je všeč dodatek paus papirja v ozadju.
Snežinke pošiljam, Majda

helena pravi ...

Po pomladi in jagodah diši. Krasne akvarelne barve in top kombinacija z lesom. Super!

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna je.

Valerija pravi ...

Spet čudovita, naravnost pravljična voščilnica. Navdušena sem nad tvojim stilom ustvarjanja.
Lp

Damjana pravi ...

Prelepe so, vse tri. Res ustvarjaš z značilnim stilom, ki vedno navduši.

Nataša pravi ...

Prekrasno.

Tina Z. pravi ...

res, kako ti znaš ... krasno, lepo in nežno. in seveda popolno.

oldpunca pravi ...

Vse tri lepotičke na kupu so prava paša za oči. Vsaka posebej je čudovita in posebna in krasen navdih za spomladanska ustvarjanja. :-)

Helena pravi ...

Všeč mi je odtrgan spodnji rob in nato zlat napis. Zanimiva kombinacija. Meni govori o tem, da se skriva bogastvo tudi za raztrganimi oblačili in naj ne sodimo po zunanjosti. Uh, sem filozofirala :)
Vladka, krasna je in lepo sestavljena.

Metuljčica pravi ...

Sem ravno občudovala tvojo prejšnjo objavo, kjer si naredila tako super lestev iz sladolednih palčk in tudi nad to objavo sem več kot navdušena. Čudovito si preklopila na splomladansko in nastale so same krasotice.

Moje drobtinice23 pravi ...

Mmm kako lep pogled na cvetoče jagode:)

Marjeta pravi ...

Kar nekaj tvojih voščilnic sem si spet ogledala in kar ne morem se odločiti katera mi je bolj všeč. Super so tele z jagodnimi listi, Unikatna s potjo na luno in prav všečna tista na kateri si uporabila paus papir. Skratka , super so.

Marjeta

Sapfina (Barbara) pravi ...

Vladka, cudovita voscilnica je in najprej sem mislila, da je embosiran napis zelen, potem pa sem prebrala, da je zlat :)

Valentina B pravi ...

Pravijo, kdor išče, ta najde. In vidim, da si našla kar si iskala, kajti vse tri so prav krasne. Čisto v tvojem stilu, nežno preproste in navdušujoče.

Cvetoči travnik pravi ...

Pri tebi je pa res sama nežnost s temi drobnimi jagodnimi cvetki. Potem pa natrgaš papir in ko bi človek mislil, da si v fazi uničevanja, ga tako lepo dodelaš s pausom, da ti je vse odpuščeno:)), zato ti tudi pošiljam lep pozdravček, Andreja

Andreja pravi ...

Všeč mi je kako si uporabila pavs papir :-)) Tudi tale in tudi druge so čudovite in krasno sestavljene. Tvoje barvanje je pa itak fantastično.

Zvonka pravi ...

Vedno znaš tako lepo uporabiti paus papir, midva si nikakor nisva na ti. Jagodni cvet in listki delujejo nežno.

Renata pravi ...

Zelo lepo.

vilinke pravi ...

Krasno si spet vse poštimala!! Ena lepša od druge! Vidim da imaš tudi novo strast- akvarele ;)