četrtek, 23. februar 2017

Slika na papirnatem zvitku

Glede na vaše komentarje vidim, da so vam Distress Crayons še v večini neznanka, zato še v tej objavi dodajam link do videa, kjer jih podrobneje predstavlja Tim Holtz. Jaz pa vam postavljam na ogled še en izdelek, kjer sem jih uporabila. In sicer sem Tinin papirnati zvitek prelevila v sliko z drevesom. 


Zvitek sem najprej premazala z Multi Medium Matte in pustila, da se posuši. Tako sem dobila gladko površino, ki mi je omogočila, da sem različne barve voščenk lahko razmazala kar s prstom. Najprej sem nanesla svetlejše tone in nato postopoma temnejše, da sem dobila sence. Izrezano drevo sem prav tako pobarvala z voščenkami, kot tudi pravokotnik z valovitim robom in robove osnove iz eko kartona. Napis sem s pomočjo voščenk samo "zamazala". Zanimivost teh voščenk je v tem, da ko se na površini posušijo, jih ne morete več razmazati (kar jim daje stabilnost), razen z vodo. S slednjo bodo vedno reagirale, razen če boste površino premazale s posebno Ranger glazuro oz. voskom, ki je odporen na vodo.


Ko sem vse skupaj končala in zalepila, pri čemer sem izrezala zvitek papirja še iz moos gume, da sem gornji zvitek privzdignila, mi je nekaj manjkalo. Tako sem v kote odtisnila še zelene liste in ker je površina voščena, se niso perfektno odtisnili, kar pa je bil na koncu koncev moj namen, saj tako so dobili zguljen pridih, kot je tudi sama "slika".


Upam, da vam je moje poigravanje z novimi pridobitvami všeč in če vas podrobneje zanima kako in kaj oz. imate vprašanja glede teh voščenk, mi jih lahko zapišete v komentarjih in se bom potrudila, da po dolgem času znova naredim kakšen video. 

Lep dan vam želim!


15 komentarjev:

Klara pravi ...

Zelo mi je všeč drevo na zvitku! Kot bi pripovedovalo neko zgodbo... Lepa zahvalnica je!

Valerija pravi ...

O, kako lušno! Zelo mi je všeč!

Goga pravi ...

No fajn si me. Sem si rekla sedaj pa nič več ne rabim, pa pokažeš tole. Andreja me ni prepričala, da jih rabim. Ti me očitno boš??
Voščilnica je krasna, tako fino si postarala zvitek, kakor da je ležal pozabljen kdo ve v katerem predalu stare omare 😆.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako lepo si umestila drevo na zvitek in z voscenkami caras prekrasna ozadja. Zdaj pa ne vem, ali je to zaradi voscenk ali zato, ker ti pac znas in bi isto dosegla tudi z navadnimi solskimi barvicami ... :)))

Jasna pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Jasna pravi ...

Ce ne bi brala in si ogledala videa, bi mislila, da si uporabila voščenke, ki so ti ostale še iz šolskih dni. Tudi meni so se obudili časi, ko smo morali v šoli risati z voščenkami, pa nisem videla nobenega smisla.�� no zdaj vse dobiva svoj smisel. Mislim, da mi ni potrebno pisati, ampak bom, enostavno Čudovito.

moi pravi ...

Tale barvna slika iz voščenk, mi je še bolj všeč. In tudi listi morajo biti zabrisani, saj je vse tako nekako zabrisano.
Video pa je vedno dobrodošel.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Joj kako je šele tole lepo!!!!! Tako si me navdušila nad temi voščenkami ampak zdaj je nastal en velik problem ....v meni se bojuje zapravljiva oseba in rdeč hudiček, ki z vilami sedi na mojih ramenih in vpije:"da ne bi, veš kaj si si obljubila, saj ti ne bo ratalo pobarvat tako kot Vladki, pozabi, to je stvar za velike, ej....ne dovolim!!!!!" Zdaj pa imam hudiča na palci?????

Metuljčica pravi ...

Čudovita voščilnica, zdaj sem šele navdušena nad voščenkami in sem čisto notri padla v tvoje krasne objave.

Janja pravi ...

O kako huda ideja ... drevo na zvitku. Krasna je. Lp

Helena pravi ...

Po komentarjih sodeč si prava reklama za nakup novih izdelkov :) Kako ne bi, če pa znaš tako čudovito ustvarjati. Tudi ta voščilnica, kjer si uporabila voščenke, je enkratna.

Majda pravi ...

Kaj naj spet rečem drugega kot hvala! Najprej za pogled na čudovito voščilnico - tako zelo nežno, ki kar diha pomlad. Pred nekaj trenutki je pred mojim oknom posedal plavček in vem, da bi mu bilo posedanje na tvojem drevesu veliko prijetneje kot na naših, ki so golo goli ... hvala pa tudi za video in morda malce manj za lušte, ki se jim tako zeloooo upiram, pa je vedno težje ob vseh teh navdihujočih objavah ;-)
Čudovit vikend ti želim, Majda

N-Eva pravi ...

Zelo lep izdelek izpade s temi voščenkami....tako kot Mojca meditiram :ne rabim, ne rabim .....

oldpunca pravi ...

Mene tvoji izdelki vedno znova navdušijo, tole igranje z voščenkami pa mi je vrhunsko. Super lepo sliko si izdelala. :-)

Andreja pravi ...

ooo kako lepo si spet uporabila Tinine novosti :-)) Ampak tebi itak vse paše, da lepo in pravilno pokombiniraš ter narediš vrhunski izdelek!