sreda, 15. februar 2017

Tinine novosti - pero in napis hvala

Novi dan, nova predstavitev. Tako sem vesela, da mi je Tina s svojimi novimi izdelki pomagala popolnoma vrniti inspiracijo, da nisem mogla nehat delat z njimi :). Ostajam pri sivo beli kombinaciji od včeraj, ki ji dodajam trak paus papirja in zlato embosiran napis za eleganco.



Na gladki podlagi sem si zmešala belo tempero in črno akvarelno barvo in za prvi nanos povsem razredčila mešanico. Nanesla sem jo na valoviti pravokotnik, izrezan iz akvarelnega papirja, pustila da se malo razlije in jo posušila. Nato sem nanesla drugo plast, ki je bila malenkost bolj pigmentirana. Znova posušila z grelno pištolo in nato z isto mešanico pobarvala še pero



Besedo "hvala" sem embosirala na trak iz paus papirja in nato ponovila postopek še na konici peresa, da bi dejansko zgledalo kot da je pomočen v zlato barvo in se je z njim izpisala beseda. Vse skupaj sem nalepila na osnovo iz eko kartona, kateremu sem z belo blazinico osenčila robove. In ko sem jo končala, mi je takoj prirasla k srcu in prav zato sem ji za piko na i dodala še drobno srce, vzeto iz metuljeve sledi.



Peresa so me tako navdušila, da sem iz njih naredila še en izdelek. Če vas zanima kakšen, me obiščite znova jutri. Se beremo!


11 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau,čudovita je! Sem vesela,da se ti je navdih vrnil ob teh krasnih Tininih šablonah, malo me samo skrbi za naše denarnice ;)!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najprej glede našega poštarja....je revež navajen vsega živega,pa čeprav je še mlad in lušen, mislim pa, da bi prav junaško prenesel tudi objem ene stare ženske, samo sem se kulturno zadržala...zaradi sosedov.-))...ampak veselje ob Tinini pisavi pa že dolgo ni bilo tako veliko...mogoče tudi zaradi abstinence, ki traja že 46 dni in bo še...vse dokler Tina ne izda kaj novega:-))...sem karakter ali ne????
Tebe vidim da je pero čisto obsedlo...pri meni je ta noviteta še hladna kot špricar,zato ti kar veselo ustvarjaj z njim, mogoče bo pa kakšna ideja tudi zame.
Mi je pa všeč tale zlata špička, res si mislila na vse.

Helena pravi ...

Fajne lušte mi delaš :) Mislim na šablone :)
Packa v ozadju je krasna podlaga motivu peresa in besedici hvala. Lepo skombinirano.

Hali pravi ...

Kakšna krasna kombinacija in pero da romantičen podvig. Pa srček je pika na i. Komaj čakam nadaljevanje...

moi pravi ...

Peresa so res super in krasno si jih pobarvala. Tudi packa v ozadju lepo pride in samo še poudari napisano. Krasno.

Tina Z. pravi ...

res fantastično ozadje in super je tole pero, namočeno v črnilo, res prekrasno ...

Majda pravi ...

V trenutku sem se predstavila v svet čarovništva, Harryja, Hermione ... pisanje s peresi, čaranje peres ... Potem, potem pa sem začela občudovati tvojo voščilnico - čarobna je in zlata konica ... uh, fantastična!
Navdušena majda

Valerija pravi ...

Spet ena tvojih čudovitih kreacij in spet delaš lušte po novostih :)

Renata pravi ...

Še ena prekrasna v nežnih barvnihi tonih.

oldpunca pravi ...

Najprej 10 točk za Tino, ker te je tako navdušila s svojimi novimi izdelki, potem pa še 10 točk zate in tole super elegantno zahvalnico. :-)
P.S.: 10 točk je maksimum. <3

Valentina B pravi ...

Tako zelo lepo, nežno, elegantno in tvoje. Tudi mene je zahvalnica odpeljala v deželo Harrya Potterja in pisanja s peresom. Prav čarobno! Z zlato konico peresa si čudovito ponazorila zlata vredno besedo hvala.