petek, 3. februar 2017

Ko me inspirira #55 - PAUS PAPIR

Razmišljala sem o paus papirju in kako bi ga uporabila na voščilnici, ko mi je Tina povedala, kaj in kateri izdelek je izbrala za tokratni izziv Ko me inspirira. Bila sem navdušena, da se je odločila za PAUS PAPIR In z velikim veseljem sem se lotila dela in nastalo je tole:



Pa se najprej zadržimo še malo pri sami temi in pri tem, kdo nam je tokrat v inspiracijo. Tina je izbrala Majdin izdelek, kjer jo je nagovoril napis na paus papirju.



Po Majdinem zgledu sem tudi sama napis odtisnila in nato še embosirala na paus papir. Kadar embosirate na tovrstni papir, je dobro, da grelno pištolo najprej dobro segrejete (kakšnih 20-30 sekund). Ko začnete prah topit,  je dobro, da pištolo približate za nekaj sekund, malo odmaknete in znova približate in to večkrat ponovite. Na ta način se vam paus papir ne bo zvil. 


Nisem pa paus papir uporabila samo za napis. Iz njega sem izdelala tudi opečnato ozadje. In sicer tako, da sem paus papir embosirala s srajčko zidu in ga nato na hrbtni strani pobarvala z modro in sivo chalky finish barvo. Ko se je posušilo sem nežno nanesla še nekaj bele tempere na pravi strani in vse skupaj zalepila na bel kartonček. Ker je paus papir pobarvan, sem brez težav nanesla prozorno lepilo in se le-to ne vidi skozi. :) Izrezala sem vejico in nekaj rožic in vse skupaj tudi tokrat pobarvala z akvarelnimi barvami. na koncu sem še vse skupaj zalepila na osnovo voščilnice.


Tokrat se lahko prijavite pri Tini vse do 17.2.2017 in mene že pošteno zanima, kaj nam je lepega Tina pripravila tokrat. Seveda pa ne smem pozabiti na nagrado, ki je tudi tokrat 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para.


Želim vam čudovit vikend in uživajte v ustvarjanju!


22 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Čudovitaaa voščilnica. Mi je všeč akvarelni look. In seveda ideja s pobarvanim paus papirjem za ozadje. Navdušena. Zdaj pa hitro skočim še k Tini ;-)

Valerija pravi ...

Čudovito voščilnico si ustvarila. Všeč mi je "hladna" bela stena in tople drobne rožice. Krasna!

Klara pravi ...

Uau, krasna je! In zid izgleda kot pravi!

Cvetoči travnik pravi ...

Kakšna nežnost in domiselno narejeno ozadje. V vsej tej rahlosti se pomlad kar napoveduje, lepo jo vabiš;). Lep pozdrav, Andreja

Majda pravi ...

Pri meni je pomlad ... toplo, svetlo, mavrično vsenaokrog ... Razlogov cel kup - moja voščilnica na vajini strani pa tvoja tako topla, cvetoča, nežna, polna svežine ... Pa spet novi namigi, kako narediti drugače, da voščilnica res žari!!! Hvala iz vsega srca, Majda

Valentina B pravi ...

Prekrasna je! Všeč mi je postarana pastelna stena. Fantastična ideja!
Me spominja na italijanske uličice in zidove po katerih se vzpenjajo omamno dišeče vrtnice. Voščilnica kar kliče po pomladnih potepanjih! Čarobno!

Maja pravi ...

Paus papir na voščilnicah mi je zelo všeč. Na tvoji pričara čudivit kontrast med rožico v živahnejših barvah in ozadjem.

Helena pravi ...

Vladka, prava poezija je gledati to voščilnico. Super si se znašla z ozadjem. Zanimivo, da ti je kljub barvanju ostala struktura opek.

Tina pravi ...

Prekrasna postavitev in čudovito `prenovljena` vejica....v kombinaciji s krasnim ozadjem-prava poezija...

Sapfina (Barbara) pravi ...

Uh, Vladka, cudovita je! In kako izvirno si izdelala ozadje! Definitivno sprobam barvanje pavsa! ;)

Damjana pravi ...

Vladka, prelepa je. Majdina je vsekakor bila v dobro inspiracijo in iztočnico.

*Urška* pravi ...

Nežna in cvetoča voščilnica.Pričarala si nam cvetočo pomlad.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Uuu, Vladka, čudovito!! Spet ena čisto realistična scena. Mislim, kako ti uspe narest tak čisto pravi zid. Ja vem, saj si napisala kako, ampak take stvari izpadejo žal čisto drugače, ko jih skušam narediti sama :)Tvoje roke so čarobne <3

ArtMBR pravi ...

Se strinjam s predhodnicami, všeč mi je.

Janja pravi ...

Hvala, ker si napisala, kako si ustvarila to prekrasno ozadje. Je čudovita podlaga za cvetočo vejico. Tudi postavitev mi je zelo všeč. Lp

Metuljčica pravi ...

Čudovito opečno ozadje mi je takoj padlo v oči. Res čudovita voščilnica.

helena pravi ...

Noro je lepa, čudovit izziv!

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovita voščilnica.

Daša pravi ...

Wauuu zelo lepa!!!

Nataša Š. pravi ...

Zelo lepa, krasna postavitev. Nikoli ne bi rekla, da je opečnato ozadje narejeno iz pausa.. :)

Andreja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Andreja pravi ...

Čudovito voščilnico si naredila. Všeč mi je bela stena in drobne rožice na njej :-))