ponedeljek, 6. februar 2017

Platno - pot do lune

Moja želja je, da bi se letos večkrat pridružila izzivom na Craftalnici in ta s palčkami mi je dal malo vetra. Ampak v pozitivnem smislu, saj me je spodbudil k nastanku malo drugačnega izdelka. Že dolgo nazaj sem si kupila ozka in dolga platna (20 x 60 cm) in tokrat sem enega tudi uporabila in nastalo je tole:


Vse skupaj je potekalo po etapah. Najprej sem na celo površino platna nanesla gesso in pustila, da se posuši. Nato sem nalepila tanke plasti serviet, s čimer sem pridobila malo strukture. Ko se je tudi to posušilo, pa sem začela z veselim packanjem in nanesla različne odtenke modre barve, tudi malo vijolične in na koncu črne. Pa seveda vse skupaj na koncu "posula" z zvezdami s pomočjo čopiča in bele tempere in pa še nekaj zlatih z zlato barvo.



Iz palčk, ki sem jih predhodno pobarvala in vrvi, sem izdelala lestev. Iz kartona sem izrezala luno in jo pobarvala s tempero, ter posenčila s sivim distress inkom. Hiške so Tinine in krasno pašejo na luno. Napis sem napisala kar z napravo za etikete in nalepila na lestev. Ostalo sem na platno zalepila z lepilno pištolo.



Pa da ne boste mislile, da sem sama tako domiselne. Idejo sem namreč dobila na Pinterestu, ko sem videla tole. Idejo sem torej povsem prevzela, le malo drugače vse skupaj izdelala. Z veseljem se prijavljam na izziv v Craftalnici in tudi lepim v Tinino galerijo





28 komentarjev:

Nataša pravi ...

Prekrasno je in popolno :)

moi pravi ...

O, s tem pa si imela dela. Čudovita pot do lune je nastala.

Damjana pravi ...

Vrhunska ideja. Veliko dela, a ne :) Se je pa izplačalo. Zelo mi je všeč.

Klara pravi ...

Uau, čudovito platno je! In lestev do lune je res luštna!

Majda pravi ...

Mala miška išče lestev,
da bi zlezla do neba,
ker vabljivo luna-sirček
se tam gori ji smehlja.

Pa so lestve vse prekratke,
previsoko je nebo -
žalostno zmajuje z glavo:
s tistim sirčkom nič ne bo...

Tale pesmica Miroslava Košute se je prikradla v moje misli ob tvojem čudovitem ustvarjanju ...
Draga Vladka - hvala za tole čudovito ustvarjalno popotovanje preko barv, packanja, besed, prispodob ... in hvala, ker svojo mojstrovino deliš v Craf-talnici, Majda

Maja pravi ...

Po taki poti bi vsi z lahkoto segli do lune in svojih sanj! Krasno platno!

Daša pravi ...

Lepa. Še posebej mi je všeč to mistično ozadje

Tina pravi ...

Vladka...kakšna čarovnija je tole! Ne morem in ne morem se nagledati-čisto vsak tvoj dotik na njej je pustil pečat čarobnosti...

Helena pravi ...

Vladka, noro dobro! Tudi sama sem brskala po Pinterestu, če bi me kakšna ideja s palčkami navdušila, vendar bom tokrat morala izpustiti izziv. Če bi videla kaj takšnega ... Enkratno in fenomenalno dobro.

Valerija pravi ...

Prekrasen izdelek in fenomenalna ideja z lestvijo iz sladolednih palčk. Bravo!

Aleksandra pravi ...

Neverjetno lepo platno in prava zgodbica za naše malčke. Pozdravček Aleksandra

Mavrična ribica pravi ...

Kako dobra ideja . zelo mi je všeč. Krasna kombinacija barv, šablon, skratka vsega.

Moje drobtinice23 pravi ...

Oh Vladka, kako je pa to fantastičen izdelek. Prava ideja za otroško sobo.

Janja pravi ...

Čarobno lepo sliko si ustvarila. Zelo mi je všeč. Lp

Nataša Š. pravi ...

Enkratna slika, domiselno in lepo narejeno. Fajn si uporabila palčke :) všeč so mi taki izdelki!

N-Eva pravi ...

Zelo dobra ideja in lepo si se lotila res izvirnega izdelka.

Zvonka pravi ...

Čudovita in domiselna ideja in še boljša izvedba.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ja ženska, tole je pa TOP 3!!!!....ja itak, to sploh ni vprašanje za 1.000.000 dolarjev ampak dejstvo, da je to NAJ NAJ izdelek na to temo. VŠEČ....naj še kaj dodam.Mislim da ni potrebe...

oldpunca pravi ...

Draga Vladka, tole tvoje platno me je popolnoma začaralo. :-) Popoln izdelek. Vesele vasice se pa sploh ne morem nagledati, tako vrhunsko se stiska v luni. :-)))

Tina Z. pravi ...

res, tole pa začara ... tako dobra ideja, drugačna in tvoja interpretacija popolna - kako znaš ti vedno pričarati nočno nebo, neverjetno ...

*Urška* pravi ...

Tole pa je zagotovo zmagovalna kreacija na platnu.Kar vidim,kako krasi sobo kakšnemu otročičku.Vrhunsko izdelano!!!

Tanja E. pravi ...

Draga Vladka, povsem me je prevzela tale tvoja mojstrovina, z barvami, sporočilom, motivom. Idejo si odlično posvojila po svoje, čudovita je! Hvala, ker s svojimi čudoviti izdelki bogatiš CRAFT-alnico, LP:)

Renata pravi ...

Vladka, prekrasno je.

Goga pravi ...

Vesela sem nad tvojo odločitvijo, da se nam čimvečkrat pridružiš. Seveda pa to vsaj meni daje podobno obveznost in potrudila se bom, da vama čimbolj sledim.
Tvoja lestev k luni je fantastična. Krasno si tole naredila in veš kaj vesela sem tudi zato ker smo te potegnile iz tvoje varne cone.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Hali pravi ...

5X UAUU NAJMANJ, kako čudovito platno...neverjetna si...

Andreja pravi ...

Fenomenalna ideja tole z lestvijo do lune :-)) Krasna ideja in še boljša izvedba ... tako zelo mi je všeč tvoje platno.
Super si se znašla s sladolednimi palčkami.
Vesela sem za tvojo odločitev, da boš večkrat ustvarjala v izzivu CRAFT-alnice … hvala za tvoj tokratni prispevek!

Valentina B pravi ...

Čarobno lepo, tako kot znaš le ti..
Nebo posuto z zvezdami in magično luno me nagovarja, da naj sledim svojim sanjam in stopam po poti, pa čeprav kdaj ne najbolj trdni do varnega zavetja doma. Hvala, ker si delila z nami to očarljiv nočno pravljico.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Vladka, tole je res izdelek in pol. Na začetku te začara že sama barva... Krasno pot do lune si ustvarila s sladolednimi palčkami.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!