četrtek, 16. februar 2017

Tinine novosti - še enkrat peresa in valoviti pravokotnik

Daneš še, potem pa se lahko malo spočijete od mene. Ampak naslednji teden zagotovo pokažem še kakšen izdelek, ki bo prihajajoči vikend nastal s Tininimi novostmi. Tokrat ne gre za voščilnico, ampak zgolj za napis, ki se lahko da tudi v okvir.


Zadnje čase me kar naprej spremlja zlata barva in znova me je povsem prevzelo embosiranje. Vendar sem najprej oblikovala napis v Wordu in ga sprintala na foto karton. Nato sem ga izrezala z valovitim pravokotnikom  in poškropila z zlato barvo.


Peresa sem deloma premazala z Versamark blazinico in nato embosirala z zlatim prahom, kajti angelska peresa so zagotovo zlata, kaj pravite? Vsaj jaz si jih tako predstavljam :)


Drage moje hvala, da ste me pridno spremljale te dni in upam, da sem vsa vsaj malo inspirirala z novostmi. Lep prihajajoč vikend vam želim. Glede na vremenske napovedi se bomo držali bolj noter in ustvarjali ter spremljali šport. Spet bo prekratek vikend :)


17 komentarjev:

Helena pravi ...

Najprej naj omenim tvojo fotogenično podlago za fotografiranje :) Krasen kos lesa, ki deluje toplo.
Ja, angeli imajo prav gotovo zlata peresa, saj so tako ali tako "zlati", ker nam vedno stojijo ob strani in varujejo. Vladka, ponovno čudovita voščilnica s Tininimi novostmi.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

O angelih ne vem nič, vem samo to, da če so sedaj imeli zelena krila, bodo od danes dalje spremenili barvo v zlato...
Spet serija za ooooooo....Imam pa eno vprašanje. Napisala si, da si oblikovala napis in ga potem sprintala...v zlati barvi...poseben tiskalnik, ki ima zlato barvo ali kaj drugega???? Hvala in veliko užitkov čez vikend.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Vladka, popolnoma nas navdušuješ z uporabo Tininih šablonic in tudi tvoje roke so angelske, kajti prav vse, kar ustvariš, jemlje dih. Čudovita je ta voščilnica in čudovite so voščilnice preteklih dni.

Vladuška pravi ...

Drage moje, hvala za vse te čudovite besede :)

Draga Mojca, imam čisto navadni HP tiskalnik, vendar sem barvo samo nastavila v Wordu. Izbrala sem najboljši probližek zlate. V bistvu je svetlo rjava, ampak res deluje, kot bi bila zlata. :)

Metuljčica pravi ...

Prav občudovanja vredni so tvoji izdelki. Tinine novosti so čudovite in tem peresom resnično paše zlata barva. Prelepo.

Nataša Š. pravi ...

Odlična uporaba peres, enkratno pridejo zlato embosirana in lep napis si izbrala.

Valerija pravi ...

Všeč so mi pozlatena peresa in čudovit, na nek način vzpodbuden napis. Zelo všečna voščilnica.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Hvala lepa, spet nekaj novega. Grem takoj raziskat in prešraufat moj tiskalnik, ker mi je to res všeč.

Klara pravi ...

Uau, uau, uau! Čudovit napis in tudi jaz letim pogledat moj tiskalnik, če printa zlato barvo ;)!

Hali pravi ...

Čudovita peresa, seveda so zlata, zlata je kraljevsko angelska barva. Čudovita, točno za v okvir, ja...

Maja pravi ...

Čista eleganca!

Valentina B pravi ...

Izjemno, dih jemljajoča angelska krila. Angeli so prav gotovo v tvoje roke spustili nekaj čarobnega prahu, kajti vsak tvoj izdelek ima te dni prav poseben navdih. Vidim, da bi mi tudi peresa prišla prav na moji ustvarjalni mizi. ;) Tudi tebi želim prijeten vikend in če bo prekratek zaradi ustvarjanja in športnega navijanja, bom sama zelo vesela. :)

oldpunca pravi ...

Tole je naša Vladka! :-)) Čudovito, elegantno, unikatno. Srce mi igra, ko gledam, kako lepo je vse usklajeno.

Moje drobtinice23 pravi ...

Eleganca na najvišjem nivoju! Božansko.

Goga pravi ...

Sedaj mi je pa žal, da med mojimi novostmi ni tehle krasnih peres.Tako lepo si jih pozlatila. Prav gotovo imajo angeli zlata krila, prepričana sem v to.
Ne počivaj predolgo, jaz rada kukam k tebi ;)

vilinke pravi ...

Vidim da si navdih spet našla in zelo mi je všeč tvoje ustvarjanje.
LP Vilinke

N-Eva pravi ...

Zopet si ustvarila voščilnico za naš navdih....