sreda, 1. februar 2012

14 dni ljubezni / 14 days of love

S to objavo bom prekršila vsa svoja pravila in naredila vse tisto, kar si nikoli ne bi mislila, da bom. Pa to ne bo nič tako strašnega, ravno nasprotno, polno dobrega bo :))) Bliža se valentinovo, to drži kot pribito. Prav tako drži, da to ni praznik po mojem okusu. Preve kičastega, preveč pompoznega. Srčki niso moja stvar, ampak ko jih zaradi povpraševanja lepiš, štancaš in ne vem še kaj v različnih variacijah, se zgodi, da ti prirastejo k srcu. In potem je prišla ideja in ta je, da se gremo na tem mojem blogu 14 dni ljubezni. Torej, ne samo da bomo imeli tukaj valentinovo, imeli ga bomo 14 dni in to je proti vsem mojim pravilom. Ampak, nekoga je treba imeti rad in najprej je potrebno imeti rad sebe. Kolikokrat ste že poskusile ali poskusili sami sebi reči, rad/a se imam? Ste kdaj poskusili pred ogledalom? Veliko težje je, kot nekomu drugemu povedati enako in seveda to iz srca tudi misliti. Zato bomo naslednjih 14 dni trenirali. Vsaki dan si bomo na glas povedali, da se imamo radi. Zakaj? Kam to vodi? Se vam zdi brezveze? Prepričana sem, ne samo, da bomo po tem času imeli sebe veliko rajši, tudi druge bomo imeli veliko rajši. In še miselno bomo sejali ljubezen. Saj poznate tisto o sejalcu, kaj?
Valentines day is just around the corner and I have to admit, I don't like this holiday, it is to kitschy for me. But , this year I made some cards for sale and after all these paper hearts I used on the cards, I start to like them :))) So, I decided to change my mind and I decided that we will have here, on my blog 14 days of love. If you want to play along, you have to respect some rules. First rule is: every of these 14 days you have to say loud to yourself: 'I love myself'. You think this is easy and stupid? I don't think so, because you have to love yourself  first and after that, you can love other people too or love them more. And I also think that we don't love ourselves enough. Second rule is, that  you say or show  other people that you love him/her/them. But it is not necessarily that you say it, you can do something good for someone and this also count. You like the idea? You want to play too? It is really simple.  I put some inlinkz link at the end of the post and if you are playing the game with us, just leave the link to your blog. You can even write about it at your blog,  to spread the love and I believe, that there will be more love around the world after that. You can also made some cards with this theme, but this is not  the condition  to play along. The only condition is to love yourself and others :))) Every day I will show you one of my clean and simple card, just to remind you, that we are playing one good game here :) Here is the first one and the sentiment means: ' I would fall from the tree for you'. I hope my English was understandable :)
'Sejalec je šel sejat. Ko je sejal, je nekaj semena padlo ob pot. Priletele so ptice in ga pozobale. Drugo seme je padlo na kamnita tla, kjer ni imelo veliko prsti. Hitro je pognalo, ker ni imelo globoke zemlje. Ko pa je sonce vzšlo, ga je ožgalo, in ker ni imelo korenine, se je posušilo. Spet drugo je padlo med trnje in trnje je zrastlo ter ga zadušilo. Druga semena pa so padla na dobro zemljo in so dajala sad: eno stoternega, drugo šestdeseternega in spet drugo trideseternega.' (Mt 13, 4-9) Nekaj naših semen bo vsekakor obrodilo sadove, takšne in drugačne. V to verjamem. Poleg tega, da bomo sami sebi povedali, da se imamo radi, bomo to povedali ali pokazali vsaki dan še komu drugemu. Ni nujno točno s temi besedami, lahko že kakšen 'oprosti' ali pa prijazen pogled, pogovor ali lepo dejanje naredijo svoje. 
Se bomo torej igrali? Jaz bom vsaki dan objavila eno čisto preprosto valentinčkasto čestitko, ki so nastale za prodajo. Tako vas bom vsaki dan spomnila, da se igramo. Če ste za to, da se bomo igrali skupaj, lahko to poveste tudi na blogu ali pa širite kar tako med ljudmi, da se bo beseda in lepa misel čimbolj širila. Predvsem naj bo to vsem v užitek in dobro voljo. Na koncu posta sem dodala link, kamor se lahko prijavite vsi, ki želite sodelovati. Lahko objavite tudi kakšne čestitke na to temo, ampak to ni bistveno. Bistveno je, da si vsaki dan rečete, da se imate radi in da to poveste ali pokažete tudi komu drugemu. To sta 2 bistveni pravili pri igri. Ste pripravljeni?

36 komentarjev:

Tina pravi ...

O, krasna ideja. Praznik je res kiči-miči, a ideja ljubezni za njim je pa lepa, tu ni kaj očitati. Jaz sem torej za!!!

Simona pravi ...

Jaz se kar pofočkam. Res se moram naučiti imeti sebe rada. Se mi zdi, da je to najtežje.

moi pravi ...

Seveda sem zraven ;)

Helena pravi ...

Vse za ljubezen, kjerkoli in kadarkoli. Samo, da se širi in prehaja na druge.
Čestitka pa je krasna, preprosta, zgovorna. Jo bom kar pinterestala :)
Rada te mam :)

Maja pravi ...

Res pozitivna ideja!! Tudi čestitka mi je všeč, ker je tako ljubka in preprosta.

helena pravi ...

Tudi jaz sem absolutno za!! In tole idejo z drevesom in srčkom imam tudi sama že nekaj časa v glavi, le da je drevo filcasto. Prima je!!!
Sem pa zdaj en dan na TV slišala izjavo na temo kako lahko spremenimo svet; tako, da vsak dan naredimo eno drobno, majceno dobro dejanje, pa čeprav je to samo nasmeh drugemu. In tale tvoja ideja me tako spominja na to izjavo - super.

Hali pravi ...

Prekrasna ideja in lepa čestitka.Tako čista, enostavna in mila!

Janja pravi ...

Ideja je super. Tvoja prva voščilnica v seriji pa prav ljubka. Lp

čarovnička pravi ...

oooooooooooo marija .. kok je najs .. kjut ... ko mislim, da ne gre več .. da si že pokazala vse .. pol pa takole ustreliš, hudo ..

Gourmet forever pravi ...

Super fantastična ideja! In še kako drži tisto o imeti se rad! Bravo!

Andreja pravi ...

ooo kako je luštna čestitka; preprosto lepa!
Bi se šla igrico in pofočkala, pa grem v sobota za teden dni na smučanje in me ne bo, da ti te spremljala vsak dan. Vsekakor pa se bom imela rada :-))
Zanimivo, ko ravno začenjaš o tem in paviš, da moramo to pokazati tudi drugim. Danes namreč, sem kar tako kupila očetu kg najljubših napolitank. Tako za kratkočasenje, da mu ne bo dolgčas sedaj ko bolj samega, saj mami okreva v toplicah po operaciji kolkov :-))

Maja pravi ...

Odlična ideja!
Se že veselim vseh 14 dni, pa čeprav tudi sama nisem preveč navdušena nad raznimi srčki. Ker pa bodo prišli izpod tvojih rok, sem prepričana, da bo zanimivo in prelepo.

Sonja pravi ...

Čestitka je luštna, čeprav precej čista zate :)
Ja, prav gotovo je najprej treba imeti rad sam sebe, da se lahko daš drugim. Prav gotovo sem zraven.

Mil pravi ...

Hvala za idejo. Preprosta, pa tako velika in plemenita. Imeti se rada, kaj je že to?

MarikaGabez pravi ...

Super in sveža ideja in "kapo dol", da jo boš izpeljala ... za sebe in vse nas. Mene srčki nič ne motijo. Le včasih se mi zdi, da jih je malo preveč.
Čestitka pa je odlična. Meni je všeč ta preprost stil.

ButarA pravi ...

Ko imamo radi najprej sebe, šele znamo imeti radi tudi druge.
Sem za.

Mojca pravi ...

Sem sama tudi že kar zgodaj začela z valentinčki, kot si tudi sama opazila ;) Je pa res da je ravno sebi najtežje reči "rada se imam" in ker je to najpomembnejša štvar na tem našem svetu sem takoj za trening :P Super ideja! Čestitka pa kot vedna: KRASNA!

Marina pravi ...

Veš tudi mene valentinovo ne gane preveč- se mi zdi preveč skomercializiran praznik... ker jaz oz. mi2 se drživa dejstva, da si moraš ljubezen izkazovati prav svak dan posebej. S tem, da pa moraš imeti najprej rad sebe, da imaš potem lahko še druge se pa čisto strinjam in pri meni je kar nekaj časa trajalo, da sem sebe postavila na prvo mesto (da se imam najrajši- pa čeprav se čudno sliši), samo kako boš ljubezen delil drugim, če je pa še sebi ne znaš dati... tako jaz sem za, bom tudi kakšno objavo dodala pod tvojega linkija, samo ob koncu tedna- malo s zamudo ampak nič zato...pappa

Kirena pravi ...

Super ideja in še bolj super čestitka.

Alenka pravi ...

Lepo zastavljena igrica! Torej imejmo se radi! Ti se zmisliš rs super igrice in zato te imam rada.:):)

Metuljčica pravi ...

Igrat in se imeti rad. Celih 14 dni se bo dogajalo! Ma ti si super. Voščilnice so srčkane, lepo si ju popestrila s svojim zapisom, ki preprosto paše na voščilnico.

Andreja pravi ...

Super srčkasta valentinka. Sem zraven. Kako le ne bi bila ko gre za tako pozitivno zadevico.

Tanja pravi ...

Vlentinovo tudi meni ni prav pri srcu, so mi pa igrice toliko bolj. Z veseljem se ti pridružim, pa še vsak dan bom eno tvojo krasotico videla. LUPIII!

ButarA pravi ...

S skupnimi močmi je lepše in lažje.

Jana pravi ...

Jaz sem že tukaj s tabo in ideja mi je noro všeč in verjami, da bom tu pri tebi "na kavici" vsak dan in občudovala tvoje delo. Moram ti tudi poveedati, da so mi tele "čiste" čestitke zelo zelo všeč in nekaj posebnega je v njih, pa tudi seveda tvoj pečat je prisoten 100/h!!! Prav vesela sem te tvoje ideje, bravo Vladka!!!!!!!

HRANDICA pravi ...

Čudovit zapis, tudi če greš z idejo čez sebe in svoje principe. Včasih pride tako in ni s tem čisto nič narobe.
Voščilnice so izredno romantične in v skandinavski belini.

Creatissimo pravi ...

Malce z zamudo, a iz srca: sem za! Odlična ideja in spodbuda! Ti pošiljam en objem zahvale in ljubezni <3. Te dni ravno intenzivno mislim nate in tale tvoja zamisel je ravno na mestu. Se ti kaj javim...
Tudi tvoje prečiščene voščilnice so enako bogate. Pa še tako izviren zapis jih bogati. Krasno, kako znaš iz praznika, ki ti ni tako pri srcu, napraviti praznik! :)

Renata pravi ...

Preprosto čudovita voščilnica! In z malo besedami veliko pove. Pa tudi tvoja ideja mi je zelo všeč. Saj v teoriji vsi vse vemo - imeti rad sebe, da imaš lahko potem rad tudi druge ... a v vsakdanjem življenju nas običajno vse modrosti zapustijo :) Sama sem že v teh letih, da se znam sprejeti in imeti rada (včasih bolj, včasih manj)in da kdaj celo sebe postavim na prvo mesto ...

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

itak, da sem zraven, čeprav malček zamujam!!1

VSE DOBRO pravi ...

Kako domiselno za idejo in stavek na čestitki: Zate bi padel z drevesa :o))) super si in veselim se srčkov do dneva, ko se ptički ženijo ...

Vse dobro ...

Klara pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Klara pravi ...

Kako si se to dobro spomnila. Samo valentinovo res ne štejem kot praznik zato mi je tvoja ideja super všeč. Velikokrat (skoraj vedno)čisto pozabimo na nas same. Zdaj pa se mi mudi. Moram nadoknatit še prejšne tri dni, ki sem jih zamudila...radi se imejte. ;)

PILULILU pravi ...

Vladka, tvoje čestitke so dih jemajoče... :) Tako izvirne, tako... kjuuut! :) :) :)

Tanja E. pravi ...

Čudovita čista čestitka z zelo jasnim sporočilom, ki seže do srca. "Grem se" tudi jaz in hvala za idejo, LP:)

Kefa pravi ...

Malo pozno, ampak glavno da sem zraven :D....čudovite so...se pa držim pravil že od prvega dne...najprej rečem rada te imam sebi, nato pobožam bušija, objamem hčerko in ta mojga. :D

Goga pravi ...

Za konec še jaz, res si me premaknila s svojimi objavami, tudi praznik zaljubljenih je lahko lep dan :)).