nedelja, 5. februar 2012

Dan 5, ko se imam rad/a - Day 5 when I love myself

Danes je pravljični beli dan. Vse kar potrebujem so dobri čevlji, bunda, šal, kapa in moj fotoaparat in greeemoooo na sneeeeeeeeeg. Vam pa pošiljam tale sms.
Today we have a fairytale in Slovenia. Finally there is snow and I really have to go out with my camera. So, you can find me outside with red cheeks. :)) But first here is my sms for you: 'you and me are one'
Uživaaaaaajteeeeeeeeeeeee! Mene najdete zunaj z rdečimi lici!

22 komentarjev:

Tina pravi ...

Tako preprosta in tako zelo ljubka. Uživaj na snegu, zagotovo bo nastalo veliko krasnih fotografij!

Janja pravi ...

Bela, kot današnje lepo jutro. Oblika mi je tako všeč. Lep dan ti želim.

Klara pravi ...

Tako preprosto lepa... uživaj sneg še zame. Tukaj, ob obali imamo samo burjo. :(

Nataša pravi ...

Zelo lepa, preživi prelepo nedeljo na snegu:)

Kirena pravi ...

Čudovita je. Ideja in čestitka.

VSE DOBRO pravi ...

Nadvse so mi všeč tvoji ptički in v mojih očeh so živi :o)))

Uživaj na snegu, tudi mi si ga bomo danes privoščili ...

Vse dobro vsem ...

Maja pravi ...

Zelo lepa!
Danes je res tisti pravi zimski dan - sonce, mraz, sneg (tu le za vzorec).

Biljana pravi ...

Preprosto-luštne!!! Vse po vrsti in tudi luštna igrica.

Nella pravi ...

Preprosto wauuuu vse po vrsti, tako bele, nežne, romantične... Uživaj v snegu in se že veselim fotografij :)

čarovnička pravi ...

jaz sem čist brez besed ... tale serija pa je noroooooooo dobra ..:)))

helena pravi ...

Še ena luštna....
Jaz sem se s snežnega potepanja že vrnila, zdaj pa žarijo lica in nos.

Kristina pravi ...

Super lepe vse tele preproste in tople. Sicer sem ena tistih, ki srčkov ne prenašajo prav dobro. Me boš čisto spreobrnila.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

tako preprosta, pa tako spešl! uživaj na snegu in naj ti uspejo čudovite fotke.
jaz bom kar pri bukvah na toplem, pri nas ni nič snega :( samo ledena burja.

Sonja pravi ...

Lepa, čista. Malce drugačna serija od tvojih prejšnjih in prav všeč mi je.
Uživaj v snegu. Mogoče pa si ga ti priklicala s čistimi, snežno belimi čestitkami.

moi pravi ...

Danes je bil res pravljičen dan. Deviško beli sneg in sonceeeeeeeeeeeee. Tudi mi smo šli ven, v to pravljico. Sicer brez fotoaparata, pač pa z lopato v roki ;)
Hvala za SMS, krasna ideja.

Jana pravi ...

Ma neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Že cel teden upam, da bi pri nas kaj zapadalo, pa nič, nič, nič!!! Vladka, daj, zraven sms-a pošlji mi še malo snega! Proooooooooooosim!

Mojca pravi ...

Tudi sama sem se danes odpravila na "sneg" ... no pa je pihalo za ponoret in sem hitro zavila nazaj na toplo :I Tvoje zamisli pa so kot vedno nore ... luštna voščičnica ni kaj. LP

Maja pravi ...

Deviško beli sneg, deviško bela voščilnica, ravno prav navihana s okroglinami na vrhu. Ena lepša od druge, a vse ala Vladka.

Ana K. pravi ...

Lepo, preprosto.
Kar se pa snega tiče:lepo da se zabavaš, jaz ga namreč ne maram in komaj čakam pomlad!:)

Alenka pravi ...

Super! Upam , da si uživala v snegu. Pri nas je bil tudi sonček in je bilo prav prijetno.
Luštno sporočilce!

HRANDICA pravi ...

Tudi mi smo kar zunaj. V mislih preštevam dneve ljubezni...:)

Creatissimo pravi ...

Smo pa moderni! - hvala za sms, ga pošljem dalje.
Uživaj na snegu in pazi, da ti ne zmrzne fotoaparat ;)