četrtek, 23. februar 2012

Kompletek za deklico

Po 14-dnevnih objavah se je bilo treba malo spočiti od bloga, ne pa tudi od ustvarjanje. O ne, škarje so pele, lepila so bila spremljava in moje roke in ideje so švigale po ustvarjalnici. Približuje se namreč mesec marec in takrat se bodo moji izdelki postavili na ogled v knjižnici Radlje ob Dravi. Se že zelo veselim! Izdelkov pa vam še ne pokažem. :) Se bo pa našlo tudi kaj podobnega temu:
Kompletek je nastal za drobno deklico, ki je privekala na svet v mesecu decembru. Najprej mobile z obeski iz filca, ki so polnjeni, tako kot ima v resnici in so ji ga izdelale pridne mamine roke. Je bilo kar zabavno polniti in šivati te drobne motive:
Izpod kvačke pa je nastal ta slinček in prikupne copatke. Navodila za slinček sem našla nekje na netu, medtem ko sem navodila za copatke kupila na etsy-ju. Moja izvedba je malenkost drugačna, čeprav se seveda nisem mogla upreti tudi izdelavi originalnega izgleda in pridejo res lepo, tako francosko delujejo :)))
Uživajte, ustvarjajte, naj vaše ideje postanejo resničnost!

P.S.
Pa še eno prošnjo imam. Več deklet je že pisalo o tem, ampak sedaj pa je postala zadeva že res nemogoča. Govorim namreč o preverjanju besed pri oddaji komentarja. Sedaj so zadevo še bolj skomplicirali in pojavita se 2 besedi, ki sta včasih praktično neberljivi. Da ne boste podvomile v mojo vztrajnost, danes sem 4 ali 5x vpisovala besede, da sem lahko oddala komentar. Prosim vas, dajte si to izklopit. Jaz sem v teh parih letih dobila en sam spam komentar. Zadeva je res že nemogoča.

36 komentarjev:

Helena pravi ...

Res deluje prav francosko šik :) Krasno in vidim, da si multi ustvarjalna. Če me bo pot kaj zapeljala bolj na sever, si bom ogledala tvoje izdelke.
Tisto, o preverjanju z besedo/ama, se popolnoma strinjam s tabo. Velikokrat ne komentiram prav zaradi tega :) Sama nisem dobila še nobenega spama.

Karmen pravi ...

I so luštni!!! Obvladaš ni važno s katerim materialom delaš vse ti uspe na polno.

moi pravi ...

Krasni copatki, v živo še bolj cakani. In prav predstavljaš si mini nožice, ki pašejo v njih. Zelo lepo darilo dojenčici in njeni mamici.

Glede preverjanja se čisto strinjam s tabo. Včasih me ma, da bi še 1x napisala komentar, naj vendar to odstranijo, pa se mi ne da še 1x razvozlati šifre ;)

Tanja pravi ...

Vse skupaj je zelo lepo in deluje kot celota. Kar se tiče preverjanja besed, se pa strinjam s tabo. Zadeva je res moteča in ni pravega rezultata, saj spam komentarjev praktično ni. Če pa se slučajno pojavijo v enormnih količinah, pa takrat za nekaj časa nastaviš preverjanje.

DODO pravi ...

Čist vsaka tvoja objava preseneti z izvirnostjo. Pa naj bo še tako skromna dekoracija, vsaka ima posebno in pomembno sporočilo. Zakon si!

Kristina pravi ...

Kako si spretna s kvačkami! Zelo šik. Hvala za obvestilo o besednem preverjanju, zadevo sem ta hip izklopila.

MarikaGabez pravi ...

Pravi cortki.
Kar koli primeš v roke od materialov, ti uspeva. Bravo in čestitke za razstavo v knjižnici.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

iiii, spet ena tvoji topli in prijetni izdelki. Ti znaš tako dobro skombinirati barve, da delujejo hkrati novo in hkrati starinsko. vidim,da ti kvačka gre zelo dobro od rok.

Tina pravi ...

Kako si pridna za kvačkanje. Slinček in copatki so slastno lepi. Čestitam za razstavo. Škoda, ker sva predaleč, da bi si jo prišla pogledat. Se pa zato priporočam za kakšne fotografije.

HRANDICA pravi ...

Čudovito prepletene barve in rožice in vintage in otroško..uau! Res, res lepo si oblikovala vse skupaj. Misli, da ti je bil podarjen čas "brez" službe zelo namenjen :).
Pozdravček.

Biljana pravi ...

Pravšnji kompletek za mlado damo;)

Sabina D. pravi ...

Čestitke za razstavo, ki si kar predstavljam kakšna paša za oči bo ;) Kompletek je popoln. Jaz bi se totalno razveselila takšnega darila in ga seveda shranila v spominsko škatlo ;)

Hali pravi ...

Prekrasen kompletek, kako bodo copatki lepi šele na majhni princeski!Super!

Mojca pravi ...

Joj kako so cute copatki! Voščilnica pa je tudi krasna! LP

Maja pravi ...

Joj, kako rada bi videla tvojo razstavo!!! Tako lep kompletek si naredila!

O preverjanju z besedami pri oddajanju komentarjev pa te povsem podpiram. Včasih so res neberljive. Meni se tudi zgodi, da včasih ne vem, da katera ima to preverjanje in oddam komentar ter že zapustim stran, potem pa čez čas vidim, da komentarja sploh ni bilo. Ja, seveda, ko pa nisem počakala na preverjanje...

Creatissimo pravi ...

Kako prikupno in nežno! Lepo darilo si pripravila! Krasno, da boš postavila na ogled svoja dela v knjižnici - predstavljaj si, da jih razstavljaš v 'svoji knjigarni' :).
Glede preverjanja z besedo pa jaz nisem imela take sreče. Bila sem zasuta (na uro) s spami. Takoj, ko sem odklenila komentiranje, sem jih spet dobila. (zamenjala sem tudi password, pa nič.) Bilo je neznosno! No, sedaj sem itak preseljena. Spoštujem odločitve tistih, ki se odločijo za preverjanje z besedami, in me to ne ustavi pri komentiranju. Gre pa tudi meni na živce, sploh sedaj, ko so res napisani 'zmazki'... Ko bi bili vsi lepo pošteni in ne bi bila potrebna obramba pred spami in podobnim...

VSE DOBRO pravi ...

Pošiljam poljubčke tem mikenim copatkom in slinčku in hvala za poprh pravljičnine tega čudovitega virusa copatkografije tudi v našem brlogu :o)))

Jupiiii za razstavo ...

Vse dobro vsem ...

Tanja E. pravi ...

Uf, kako cotkan kompletek je tole... čestitam za razstavo, gotovo bo prelepa.
Glede komentarjev se zelo strinjam z že napisanim v prejšnjih komentarjih. Lepo bodi, in super ustvarjaj za razstavo in sploh, LP:)

Marina pravi ...

Vladka enostavno sem brez besed... od voščilnice do čudovitega slinčka in copatk... naravnost čudovito... in seveda vse čestitke ob bodoči razstavi... se pa strinjam glede preverjanja besed... včasih se komaj vzameš nekaj minut da napišeš komentar, ko pa pride do teh besed in jih zaradi hitenja napišeš narobe, te potem vse mine, da bi se še trudil pisati komentar...pappa

Kefa pravi ...

Čudoviti izdelki. Si pravi multipraktik, vse ti leži. Čestitke za razstavo.

Janja pravi ...

Jej kako so ljubki copatki, kompletek v celoti mi je všeč. Za bodočo razstavo, čestitke tudi z moje strani. Lp

Goga pravi ...

Ohhhhhhhhhhh, božanski copatki, tudi slinček in voščilnica sta prelepa a copatki so lepi, cart, krasni...............

Ne dvomim, da bo tvoja razstava uspela, zame je žel predaleč, a bi jo z veseljem pogledala. Bravo tudi zanjo.

Kar se pa preverjanja tiče sem pa že sama pisala, res zoprna reč in sama je ne maram.

helena pravi ...

Neverjetna si, a doma čaraš? In čestitke za razstavo!!!

Klara pravi ...

Vladka, čestitke za razstavo...upam, da boš vse pofotkala in objavila. Izdelki za malo Milo so super cartkani... ;) Bravo!

Nena pravi ...

čudovit kompletek!!!

Marna pravi ...

Vladka, to pa je tako srčkan kompletek za malčico, da se kar topim zraven. Barvna kombinacija je čisti zadetek moje najljubše kombinacije.

Eva Razboršek pravi ...

Super! Luštno!

Nella pravi ...

Se pridružujem čestitkam za razstavo, verjamem da bo fantastična, a žal predaleč za osebni ogled, zato se tudi jaz veselim njenih fotk. Izdelki pa tako kot vedno, prečudoviti, sploh ideja na voščilnici s temi ljubkimi polnjenimi zadevicami je wauuu! :) Lp

Simona pravi ...

Glej a boš objavila datum pričetka razstave. Radlje zame niso tako daleč in tvoje izdelke bi res rada videla. Sva s sestro že dogovorjeni, da jo bova mahnili do Radelj.

Izdelek pa prelep.

Tiara pravi ...

Oooo... kako lepo darilo :). Sem čisto nora na doma narejene copatke in tvoji so zelo ljubki.

Metuljčica pravi ...

Hojla! Najprej čestitke za razstavo! Ta barvna kombinacija je usklajeno cart, ravno za deklico, z imenom, ki si ga tako lepo poudarila na čudoviti čestitki.
Kar se tiče praverjanja, pa se strinjam s teboj. Sama na svoji strani nimam slabih izkušenj, pa precej kontaktiram in komentiram. Všeč mi je takšno ustvarjalno druženje, izmenjava mnenj in pohval. Samo klik na komentiraj in se beremo...

Andreja pravi ...

ooo kako čudovit kompletek in tole tvoje kvačkanje je že prava mojstrovina!
Čestitka pa ... zelo kjuti :-))

iris-irena pravi ...

čudovit kompletek, krasna vošilnica.
vse pohvale!
lp

Renata pravi ...

Ne vem, kako sem lahko tole objavo spregledala ... Krasen kompletek si naredila! Copatki so tako luštni.
Že v naprej čestitam za razstavo. Brez dvoma bo več kot odlična. Upam, da nam boš potešila radovednost s kako fotko.

zabica67 pravi ...

Kompletek je luškan "za pojest". In v kombinaciji z voščilnico je nepozabno darilce.

Andreja pravi ...

O kako lepo darilce. Končno sem se zopet uspela malce priklikati na blog in prečekirati kaj počneš. Samo krasne objave, fenomenalna zvezda iz snega, ptički,... Kar zavidam ti navdih in vse ustvarjene zadevice. Kot vedno vse popolno in do pikice izdelano.