ponedeljek, 6. februar 2012

Dan 6, ko se imam rad/a - Day 6 when I love myself

Včeraj sem res uživala na snegu in soncu in pod nogami je škripalo kot mora. Za kosilo sem pojedla 2x toliko kot ponavadi, tako da dolg sprehod potrjeno vzbuja tek. :o)) Današnja čestitka je za vse posebneže, za vse, ki se upajo kdaj izstopit, za vse tiste, ki so to, kar so in ki so nekaj posebnega nekomu:
The sixth card is for the people who dare to be something special, who dare to stand out from the crowd, for all those who are, what they are and for those who are special to someone. Have a great day. (Sentiment means: 'You are special for me')
Zakorakajte v novi teden polni zagona in optimizma!

17 komentarjev:

moi pravi ...

Kako krasen stavek. In naj vsak za nekoga nekaj posebnega.

Helena pravi ...

Krasna ideja s srčki, nalepljenimi na osnovo in en srček, ki izstopa - tisti, ki je nekaj posebnega :)
V ta teden sem zakorakala predvsem z mislijo, da je sreda fraj :) Pa je bil zagon in optimizem takoj tukaj.
Lepo bodi!

Sonja pravi ...

Čudovita čestitka, tako kot sporočilce, ki gre z njo ♥ ♥
Hehe, Helena, se mi zdi, da smo v ta teden vsi zakorakali z mislijo, da je sreda fraj :)

VSE DOBRO pravi ...

Si nekaj posebnega - edinstvena in neponovljiva veš :o)))

Vse dobro vsem ...

Karmen pravi ...

Luštna, preprosta, nekaj posebnega in seveda napis tudi.

Tanja E. pravi ...

Vladka, ponovno si naredila prav posebno čestitko, z jasnim in prodornim sporočilom, tako v sliki, kot besedi, LP:)

Daša pravi ...

Včeraj sem se priključila skupinici 14dni ljubezni. Vsak dan pogledam tvojo novo čestitko, a nisem še komentirala, ker mi na tvoji strani nekaj explorer nagaja :( Upam, da danes uspe. Tale čestitka je res čudovita, všeč mi je napis in kako srček izstopa pa spodnji del "ozadja" - super!!! Ne vem, če sem zasledila, da bi kje napisala, a me zanima, če imaš to štampiljke - te slo. napise? Evo pa sem napisala cel roman, še za 5dni nazaj, hehe. Lep pozdrav in imejmo se radi :)

Marina pravi ...

weeee lepo povedano=) Jaz se že postavljam malo izven vrste (saj veš pri iztopajočih ljuden vrsta nikoli ne more biti ravna-vsak hoče malo izstopati=))tudi tebi lep začetek tedna...fotke od včeraj pa že nestrpno pričakujem=))pappa

Simona pravi ...

Spet krasotica. In danes tudi jaz izstopam - širim dobro voljo, ker se imam - rada! :o)

Vladuška pravi ...

Daša, me veseli da ti je uspelo oddati komentar. Jaz explorerja sploh ne uporabljam več, ker me je preveč jezil. Se mi zdita Firefox in Chrome boljša. Ti napisi so vsi sprintani, ampak pripravljam tudi stvari za štampiljke. Za valentinovo bom sicer prepozna, zato pa kaj za rojstne dneve. Malo bo še trajalo, ampak pravočasno sporočim :)

Daša pravi ...

Super! Če so za rojstni dan, še boljše :) jaz sem ZA, se že postavljam v vrsto :)

Mojca pravi ...

Zopet čudovita voščilnica, tile srki na špagici so tako prisrčni in ja tudi jaz se danes imam rada ;P LP

Creatissimo pravi ...

Še ena lepa misel (in voščilnica). Spomnila me je na nekega posebneža, ki sem mu hitro tekla povedat, da ga imam rada.

MarikaGabez pravi ...

Preprosta in čudovita. Z enim čisto posebim srčkom. Meni je všeč in tudi besede si spet izbrala lepe.

Škorčica pravi ...

Ja, koristno je, če čimvečkrat stopiš iz črede, in ni boljšega kot priti s sprehoda lačen kot volk. Super občutek! (mislim - super občutek potem, ko se vsedeš za mizo!) :)

Krasne voščilnice delaš in tudi jaz komaj že čakam foto-reportažo! :)

Arielle H Gordon pravi ...

This is gorgeous - I love it!

Jana pravi ...

Da bi ti Vladka vedela, kako tukaj jaz čakam sneg!!!!!!!!!!!!! In sprehode v snegu!!!! Kot berem, si se nasprehodila še zame!
Čestitka? Lepa, čista, srčkana! Neverjeten valentinov sprehod za vse nas!