sobota, 4. februar 2012

Dan 4, ko se imam rad/a - Day 4 when I love myself

Pa smo že pri dnevu 4. Ponavadi se mi mesec februar, kljub temu da je najkrajši, najbolj vleče. Z našo igro pa bo očitno še hitreje odpeketal v naslednje leto. Ta naslednja čestitka mi je zelo ljuba in vesela sem, da je pri nas doma ljubezen.

The fourth day of 14 days of love and fourth card which I like a lot. Sentiment means something like: 'Where Love lives'
Zunaj pa sneeeeeeežiiiiiiiiiiiii! Jupijej! Uživajte v zimskih radostih!

17 komentarjev:

Tina pravi ...

Tudi jaz uživam v našem skupnem odštevanju. Všeč mi je razkrivanje tvoje kolekcije...tale dva ptička in krasen napis naredita krasno voščilnico.

VSE DOBRO pravi ...

Oh kako je nežna in ljubka, kot puhaste snežinke, ki plešejo zunaj svoj ples :o))

Prelepa je ...

Vse dobro vsem ...

Nataša pravi ...

Prelepa je, bela in nežna . Zelo všečen napis:)

Simona pravi ...

Četrti dan se ti spet pridružujem. Malce v gužvi - pa nič zato, da la si nam nalogo in reči moram, da jo pridno opravljam. Vsak dan naredim kakšno malenkost zase in si povem, da se imam rada.

Simona pravi ...

Pozabila napisati - tele valentinove voščitke - prelepe - čisto vse po vrsti.

Tanja E. pravi ...

Topla, ljubeča, enkratna v čudoviti seriji, LP:)

Mojca pravi ...

Kako lepa serija ... se že veselim naslednje. LP

helena pravi ...

Srce v gnezdu, uh koliko simbolike. Čudovita je!

Helena pravi ...

Tale pomenljiva voščilnica mi govori o tem, da je ljubezen rodovitna :) Krasna je in prav uživam vsak dan, ko vem, da bo nekaj na tvoji strani :)
V zimskih radostih pa danes uživam tako, da sem kar lepo na toplem in občudujem ples snežink. Zraven pa še drsalno revijo po TV :)
Lepo bodi!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

tudi jaz najprej pokukam na tvoj blog odkar imaš 14 dnevno ljubezensko poslanstvo , še preden pregledam svoje maile.pač komaj čakam,da vidim, kaj si nam pripravila. ker je vedno nekaj lepega!!! Danes pač malo bolj pozno ;)

Janja pravi ...

Tako sta ljubka, da ju moraš imeti rad. Zelo mi je všeč. Lp

moi pravi ...

Krasne čestitka, ta bi pasala tudi k nam ;)

Klara pravi ...

Kako ljubke čestitke...komaj čakam, da vidim vseh 14... :Đ

Pam Sparks pravi ...

Just found your blog and I LOVE it! Your style is so beautiful! I would love to know where to buy the dies/images you're using so creatively! CUTE!
thanks!

Creatissimo pravi ...

V temle belem dnevu bo rdeč srček še bolj žarel. Krasno!

Vladuška pravi ...

Hay Pam. Thank you for those kind words. The most commonly I use dies from Scrapping Cottage and I love stamps from Papertrey Ink and Waltzing Mouse.

Jana pravi ...

Wow, kako je ta pobožala!!!! Cart na kvadrat!