petek, 10. februar 2012

Dan 10, ko se imam rad/a - Day 10 when I love myself

Včasih so stvari tako preproste, pa se jih ne spomnimo, tako kot ta tehnika, ki jo želijo ta teden v Make It Monday. Pa sem jo preizkusila s povsem enako štampiljko kot Erin. In nastale je ta jesensko-valentinova:
I love simple and good ideas like the one, represent in the Make It Monday video.  I tried it with the same stamp and I came up with this autumn-valentines card :). The sentiment means: 'You are like green leaf in the winter for me: special  and unique. If you don't know what day10 means, you can find more about it here.
Na svojem sprehodu po zasneženih planjavah sicer nisem zasledila zelenega lista, sem pa zato naletela na ti dve ježici, posipani s snegom, kot bi krofe posipal s sladkorjem v prahu. Še dobro, da krofi niso tako špičasti :))
In še ena, meni ljuba. Navdaja me z mirom:
Pa je že petek, juhu!


P.S.
Eno izmed vprašanj je bilo, kako naredim te napise, če jih najprej sprintam in potem odtisnem ta rob? Točno tako, mi je najbolj preprosto.

Pa še ena pomembna zadeva. Od zdaj naprej uporabljam samo še Marinina držala za blazinice, kajti z njimi se senčni fantastično. Veliko bolj stabilna in konkretna so in ježek drži kot pribit. Toplo priporočam. Marina, tebi pa velika hvala! Tudi Janja je zelo zadovoljna z njimi, pa verjamem, da še kdo :o)

14 komentarjev:

Marina pravi ...

O Vladka najlepša hvala=) Najprej čudovita voščilnica, potem čudovite slikce in potem še konkretna pohvala držal=) Sem pa med podrobnim proučevanjem prve slike vseeno videla zeleni list, oz. bolje rečeno listič=), ki se skriva v zgornjem levem kotu=) tako da ti ga je kljub snegu in pobeljeni pokrajini uspelo najti=) Lep petek ti želim=)

Anonimni pravi ...

spremljam dogajanje, krasni zapisi, krasne fotke -
vse lepo še naprej!
lp
iris

Vladuška pravi ...

He he, poglej poglej, pa res. Sem ga sama spregledala. Kot naročeno :)))

moi pravi ...

Krasna ideja, krasno sporočilo in super izvedba. Tvoje fotke pa so itak takšne, da se pogrezneš vanje in že si tam, pri ježicah, pri zasneženi smreki.

Helena pravi ...

Težko že kaj napišem, da se ne bi ponavljala :) Čudovita je - tudi zaradi tega, ker je nekaj posebnega, bolj neobičajna valentinčica.
Hvala, ker si napisala mnenje o držalih. Zdaj odločitev ne bo težka :)

Creatissimo pravi ...

Všeč mi je, da s svojimi idejami izstopaš iz okvirjev.
In hvala za sprehod po snegu :). Se prileže!

Metuljčica pravi ...

Imejte odprte oči za dobre strani drugih, občudujte njihove dosežke, pohvalite jih v primernem trenutku, pa boste sami dobili nazaj največje obresti, ko boste z večjo lahkoto in uspehom oblikovali samega sebe.
Lepo te je spremljati Vladka.

Daša pravi ...

wauuu Vladka tale je čudovita :) Všeč mi je napis in seveda tudi listek, ki me spominja na jesen :) Odlične ideje za napise imaš, verjetno si ga bom kdaj "sposodila" :) Lep vikend

Janja pravi ...

Občudujem te, res si polna dobrih idej.

Držala za blazinice so zakon :). Lp

ButarA pravi ...

Ko pobrskamo pod površje ali lupino in pod sneg, najdemo nekaj kar živi tudi za druge kot tudi zelen list.
Vladka, imaš lepe ideje, ki nas spodbujajo k razmišljanju o medsebojnih odnosih.
Ko se malo potrudimo odkrijemo lepoto človeka ali zelen list pozimi pod snegom.
Lp

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

noro dobro vse- voščilnica, fotke, besedilce in ja, hvala za razlago okrog napisov.
skoraj sem pozabila pokukat k tebi:S kar zgrozila sem se, da bi si dovolila ne imeti olepšan dan zaradi tvojega bloga! joj, to pa ne!!

Mojca pravi ...

Zopet prelep napis! Voščilnica pa preprosto čudovita! Sike pa sanjske ...

Simona pravi ...

Tvoji napisi in ideje - originalni, kot ti. Vedno nekaj novega in drugačnega. Zato sem tako rada na obisku pri tebi.

Marina pravi ...

Hvala Janja=)