torek, 7. februar 2012

Dan 7, ko se imam rad/a - Day 7 when I love myself

Čeprav bi temu, s snegom obogatenem dnevu še kako ustrezala bela čestitka, bom danes nekoliko bolj jaz. Vračam se k senčenju in rjavim tonom. Saj veste, navada je železna srajca in nekaterim se ne da upreti,sploh če niso škodljive. :)
Day 7 is a little bit different or I should say, that 6 day before was different and now it is more me again. This card is more alike to my work. I just can't resist Distress inks :)) Sentiment means: 'Together we can fly'
Te dni razmišljam veliko, marsikaj počnem in se poskušam organizirat. To leto bo precej zanimivo se mi zdi. Predvsem pa verjamem, da tudi uspešno.
Ta čestitka je pravzaprav razglednica. Na drugi strani sem jo s črtami in z odtisi spremenila prav v to. Včasih ni potrebno veliko prostora, da veliko povemo. 

Naj vam službeni del danes hitro mine, jutri pa uživajte na veliko!

22 komentarjev:

Marina pravi ...

Se popolnoma strinjam s teboj Vladka... ponavadi ni potrebno veliko besed, da poveš kaj čutiš. Večji poudarek je na oddajanju pozitivne energije=)lp

MarikaGabez pravi ...

Z malo besed veliko dušne hrane. Ta je res bolj tvoja.

Maja pravi ...

Ta srca so že sama po sebi čudovita, s tvojo piko na i pa postanejo še toliko bolj.

Kirena pravi ...

Ćudovita je.

Helena pravi ...

Aha, ena bolj Vladkina :) Veš, kakršna koli že je, je prekrasna. Uživam, ko vsako jutro pokukam na tvoj blog in vidim lepotičko s pomenljivim napisom.
Še to: jupi za nove štampiljke, ki so v nastajanju. Daj me kar na seznam :)

Renata pravi ...

Še ena krasna razglednica v srčkasti zbirki!

iris-irena pravi ...

krasna je!

Janja pravi ...

Zelo lepo.

moi pravi ...

Ja, ja, ta je čisto tvoja ;) Srčki pa so mi full znani ;)))))))))))

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ja, ta pe je čisto tvoja :)
Najbrž smo jo že težko čakale.
vse dobro ♥

Simona pravi ...

Preprosto Vladkina. Ja, čisto tvoja in prelepa.

DODO pravi ...

Čisto pri vsaki tvoji objavi vzdihnem in komaj čakam naslednjo. Se mi zdi, da res v vsak izdelek vložiš del sebe in je čisto "tvoj"

helena pravi ...

Krasna, ni kaj.... Tudi mene daj prosim na seznam za napise....:):)

namo pravi ...

Lep kot vse druge.Ja vem kako se te navade držijo.Rjavaaaaaaaaaa :):):):)

Mojca pravi ...

Že sama kartica pove dovolj ... čudovita je! In tudi jaz obožujem distresse ;) LP

Klara pravi ...

Leeepaaaaa... :))

M-teja pravi ...

Čudovite "valentinčice" si naredila, prav vsaka zase je nekaj posebnega! Všeč mi je njihova preprostost in sporočila, ki jih nosijo jim dajo piko na i.
Tudi jaz sem mnenja, da je tale čisto tvoja...srček s krilci v vintage stilu...lepo!

HRANDICA pravi ...

Ne morem mimo teh novih odtisov besedil. Čudovito se podajo v romatično tematiko. voščilnice pa so strašno fletne :)).

Hali pravi ...

Besedila, srčeca, razglednica...same lepe stvari...tudi jaz imam rada vintage :-) Uživaj tudi ti!

Goga pravi ...

Krasna in čisto tvoja, čeprov so bile tudi bele zelo lepe ti rjave nekako bolj pristojijo :)).
T
Aja, pa še tole, mantra deluje :))!

Jana pravi ...

Kaj naj rečem - ena od najlepših, pa ne teh tukaj - vseh na svetu!

Creatissimo pravi ...

Čudovita! In držim pesti za krasno leto!