ponedeljek, 13. februar 2012

Metulj in listi / Butterflies and Leaves

Ni ravno v moji navadi, da bi v istem dnevu objavila kar dve čestitki, ampak želja po tem, da tudi sama sodelujem pri PTI obletnici je bila večja. Tako da ne bo katera mislila, da sem izpustila 13 dan, ko se imamo radi. Tukaj je bližnjica do tja! Današnja naloga je vključitev metuljev in listov na čestitko in jaz sem temu dodala še sončnice. Zadnje čase se ne morem upreti čistim linijam. Po moje me vleče k belini zaradi snega :)) 
I finaly did it and made a card for PTI 5th anniversary. Today we have to incorporate butterflies and leaves and I also add the sunflowers. Here is the card:
I made this butterfly from two stamps, which are originally angel wings from Love Lives Here: Holiday Stamp Set. And so is butterfly a little angelic :))

Metulja sem naredila iz dveh štampiljk, ki sta drugače namenjeni za angelska krisla. Malo drugačen je, saj ima nekaj angelskega v sebi :o)
En sončnično snežni pozdrav! :o)

12 komentarjev:

Eva Razboršek pravi ...

Moj prvi komentar je imel precej napak, zato sem ga izbrisala in pišem ponovno

Spremljam celotno kolekcijo - čudovito - tvoje voščilnice so enkratna celota izbire dekoracije, izdelave oziroma realizacije zamisli in izbire nadvse primernih besed - mojstrica, ni kaj!

moi pravi ...

Krasna ideja: metulj iz kril ;) Pa saj so metulja ena sama krila ;)

Tina pravi ...

Čudovita je! Všeč so mi izrezane in v notranjost odtisnjene sončnice, pa čudovito domiseln metulj. A ni fajn včasih kakšen drugi stil poskusiti?!! Pri ustvarjanju človek res lahko hitro širi obzorja, v vsakdanjih stvareh je veliko težje dobiti nov zorni kot. Zato jaz pravim, da je ta hobi terapevtski :-))

Mojca pravi ...

Tale pa izraža tisto pravo pozitivno energijo in spominja me na poletje ... barve so čudovite. LP

Biljana pravi ...

Čudovita je, ta rumena je popolna!!! In tale angelski srček je tudi nekaj posebnega.

Hali pravi ...

Krasna, sončnica kar zažari!

Creatissimo pravi ...

Res sončna voščilnica, ki te na posebnih krilih ponese vse do tja, kjer je vse mogoče. Si me malo pogrela na ta hladen zimski dan.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

uu, tudi v tem "belem" stilu se izredno lepo znajdeš. kar malo sem vam fouš vsem vam, ki imate sneg.mi ga nimamo PRAV NIČ!!!pri nas je vse tako suho, da prideš ves prašen domov,kot bi po Sahari hodil.
te sončnice te pa prav pogrejejo ...

HRANDICA pravi ...

Všeč mi je ideja srca, narejenega iz kril. Lepo ti je uspel in ni tako tipične rdeče barve.
Tako veliko objavljaš v zadnjem času, da ti skoraj ne sledim. Ne zameri, ker vsakokrat ne komentiram.♥

MarikaGabez pravi ...

Čudovita je!!! Všeč mi je postavitev in zanimivo mi je, ko si napisala, da te vleče k čistim linijam. Že vidim, kako se nam obeta vse polno novotarij s tvoje strani.

Marina pravi ...

Preprosto čudovito=) in te sončnice tako pašejo v tej mrzli zimi, ki nas je končno obiskala=)pappa

Jana pravi ...

Sladka in barvita. Enkratna.