ponedeljek, 13. februar 2012

Dan 13, ko se imam rad/a - Day 13 when I love myself

Velikokrat se znajdemo na križpotju in zmedeni obstanemo in razmišljamo kako in kam. Včasi se je zelo težko odločiti, včasih je zelo preprosto. Večkrat nam zmanjka volje in energije, drugič se polni avanturizma podamo na novo pot. Kamorkoli greste, vedno pojdite s srcem na pot! Ideja za to čestitko mi je bila prišepetana ;))
Often we find ourselves at the crossroads and we are confused and we don't know where to go, which way to choose. Sometimes it is very difficult to decide, sometimes it is very simple. Several times we don't find enough will and energy, another time we are adventurer. Wherever you go, always go with your heart! Sentiment means: 'Love is all around'.
Jutri še...

13 komentarjev:

moi pravi ...

O, kako je kjut. Tako malo stvari, pa veliko pove.

MarikaGabez pravi ...

Eden najlepših kažipotov kar sem jih videla. Grem premišljevat kam naj zavijem.

Kristina pravi ...

Čudovito! To bi lahko uporabila tudi kot sliko, doma pri vhodu. Vsepovsod ljubezen. A ne bi bilo prima?

Marina pravi ...

Čudovita ideja, ki je bila enkratno realizirana=)lep začetek tedna ti želim...pappa

Renata pravi ...

Wow, smerokaz, kažipot ... brez besed pove vse!

čarovnička pravi ...

oooooooooooo kok je lepa ..

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

hmmmmmmmmmmm, spet si mi ukradla moje srce in navdušenje. ne glede na to,da ti je bila ideja prišepljena, je tvoja, saj smo najbrž pričakovale smerokaz v tvojem stilu. in zapis je čudovit. torej naj ta teden začnemo (in nadaljujemo) vse poti z ljubeznijo in v imenu nje ♥

Andreja pravi ...

ooo kako je cortkana, res fantastično preprosta ideja :-))
Zelo zelo všečna!

Simona pravi ...

Tole pa mi je letos najboljša valentinčkasta voščitka (in ideja) kar sem jih videla.

Mojca pravi ...

joooooj koooooook dobra ideja ... vladka ti si res faca! LP

Metuljčica pravi ...

Bravo za tale kažipot, le od kje ti tako dobre ideje. In vsi kažipoti do ljubezni. Ta tvoj stil (manj je več), mi je vedno bolj všeč.

Creatissimo pravi ...

Pri temle kažipotu pa res ni treba pomišljat katero pot izbrati. Vse so srčne!

Jana pravi ...

Luštno! Katerokoli smer izbereš, vedno prideš do ljubezni.:) Zelo lepo.