petek, 3. februar 2012

Dan 3, ko se imam rad/a - Day 3 when I love myself

Dekleta ve ste zakon z vsemi svojimi lepimi mislimi, ki jih puščate pod mojimi objavami in iz mene znate izvleči najboljše. Rada vas imam! Tukaj pa že tretja čestitka.

Here we go, here is the third card. You don't know what is this all about? Here!
Naj bo vaš vikend zadetek v polno!

Če še ne veste za kaj gre, tukaj najdete več!

23 komentarjev:

Helena pravi ...

Teh tvojih 14 dni (in še več) ljubezni, je zadetek v polno :)
Domiselna čestitka z napisom, ki pove o tem, kaj ljubezen je - polnost vsega dobrega.
Lep vikend!

Karmen pravi ...

Originalna vizitka!!! Tvoja ideja imejmo se radi pa tudi. Lep vikend in imejte se radi.

Cardarian pravi ...

14 dni ljubezni??? Ni slabo! Sem malo pofirbcala - veliko krasnih idej - tale čestitka tudi! Tudi sama bom v naslednjih dneh posvetila moje ustvarjanje ljubezni!
Lep pozdravček,
Cardarian

ButarA pravi ...

Prava ljubezen je več kot zadetek vpolno ali v sedmico.
Čestitke so lepein izvirne.

Andreja pravi ...

Rada te imam :-))
in lepo, da nas vedno znova presenečaš s še lepšimi in boljšimi čestitkami.
Tale je res zadetek v polno :-))

Metuljčica pravi ...

Zadetek v polno je tale tvoja ideja, sama pa prilagam misel, s katero me je razveselila meni ljuba prijateljica.
Nič ni svetejše v tem našem življenju od prvega zavedanja ljubezni – prvega podrhtevanja njenih svilnatih kril. Henry Wadsworth Longfellow

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

res kar spreleti me, ko pomislim, koliko je še te ljubezni, čeprav se na momente zdi,da smo popolnoma zakrneli. a na srečo ni tako! vsaj ne dokler bodo taki srčki/angelčki kot si ti, ki spodbujajo ljubezen, srečo, smeh, pozitivizem ♥

VSE DOBRO pravi ...

Zadetek v polno: lepo in radi se imejmo in veliko se smejmo :o)))

Vse dobro vsem ...

Kirena pravi ...

Ja, res je zadetek v polno. Čestitka in tale tvoja ideja imejmo se radi. Danes sem se pogledala v ogledalo in si celo z nasmehom rekla.

Anonimni pravi ...

Čudovita ideja, čudovite voščilnice in še lepše misli na njih.
Tvojo igro sem malo zamudila, ampak imeti se rad je treba vedno :) Sebe in druge in tebe.

Suzy

Marina pravi ...

Vladka te moram pohvaliti, tako za čestitko kot tudi idejo- s tem pomagaš h boljšemu svetu in boljšemu jutri=) Hvala ker nas imaš rada=) Tudi jaz te imam=)...pappa

Jana pravi ...

Neverjetno pretakanje energije se dogaja tukaj, v tvojem kotičku....kot bi bile vse skupaj stisnjene in se počutile varno!
Tudi ta tvoj voščilniški poljubček je izreden!!!!

moi pravi ...

Krasne napise si izbrala za svoje čestitke ;) Res originalni zadetki v polno ;)

iris-irena pravi ...

krasna voščilnica, krasne misli!
me kar stisne pri srcu - privoščim vam tisto, kar sama nimam!
se pa vsak dan znova, ko se pogledam v ogledalo, potrepljam po prsih in si rečem:
"dobra si, rada se imam!"
lp

MarikaGabez pravi ...

Prav napis za tole lepotičko. Res je zadetek v polno.

Mojca pravi ...

čudovita!

Maja pravi ...

Prekrasna, pravi zadetek v polno!

helena pravi ...

Z današnjo si res zadela v polno.

Creatissimo pravi ...

Tudi jaz priznavam, da te imam rada tako kot si in se ti zahvaljujem za vso tvojo pozitivno energijo, ki jo trosiš naokrog. Si 100% zadetek v polno!
Lep vikend ti želim!

Gourmet forever pravi ...

Zelo pomembno sporočilo širiš naokoli Vladka! In tudi način, ki si ga izbrala, da razširiš virus ljubezni, je zadetek v polno!!! Krasna si!

Hali pravi ...

:-) Luštna čestitka, lušten napis...ljubezen vsepovsod :-)

Tina pravi ...

O, kako je lepa s pikami zgoraj in spodaj in čudovito uporabljenimi šablonicami.

Tanja E. pravi ...

Preprosto enkratna! LP)